AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Honda
Civic
VIII
Opinie
Opinie
Lista ocen
Honda Civic VIII
(517) - Skrzynia biegów
Na liście zabraknie
236
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~tbk@go2.pl
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Skrzynia biegów przeważnie bardzo przyjemna i gładka w użyciu. Piszę "przeważnie" bo czasem - rzadko ale jednak - zdarza jej się haczyć. Zestopniowanie biegów poprawne ale z nastawieniem na ekonomiczną jazdę na niskich obrotach na których silnik jest jeszcze stosunkowo niemrawy. Dla przykładu podam, że przy 100 km/h na 6 biegu obroty wynoszą 2400, natomiast na biegu 5 ledwie 3000, podczas gdy samochód zaczyna naprawdę nieźle jechać od 3500...
Dodane
15 lat temu
5,0
~Hondu Type R
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Fenomenalna bardzo krótki skok - może trochę za krótki do codziennej jazdy bo wymaga to podczas jazdy miejskiej częstej zmiany biegów ale ta jest czystą przyjemnością. Skrzynia pracuje niezwykle precyzyjna może dlatego , że jest to HONDA i została zrobione przez rączki 12 letniego chłopca , który opanował to do perfekcji składanie małych części. Tak więc podsumowując skrzynia idealna do sportowej jazdy, trochę za krótka do jazdy miejskiej ale...
Dodane
14 lat temu
3,0
~Piotrek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Precyzyjna, aczkolwiek jedynka haczy niemiłosiernie, pozostałe zaś biegi wchodzą opornie w trakcie większych mrozów. W porównaniu do skrzyni, jaką miałem w VI-tce ta sprawia wrażenie jakiejś takiej plastikowej, mało solidnej. 6-ty bieg ma niespecjalny wpływ na obniżenie spalania (obroty spadają o jakieś 400 rpm). Przy 175 tys. km do wymiany miałem komplet łożysk, bo skrzynia strasznie buczała - widać, że nie wyciągnięto żadnych wniosków z...
Dodane
8 lat temu
5,0
~Andrzej
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Precyzyjna 6 biegowa manualna skrzynia biegów (automat podobno był ospały). Biegi wchodzą bardzo dokładnie (znacznie lepiej niż w moim poprzednim aucie, Leonie pierwszej generacji). 6 biegów jest super rozwiązaniem na autostradę. Przy tym silniku jedynka mogła by być trochę dłuższa bo robiąc sprint od zera trzeba ją bardzo szybko zmieniać. Na desce rozdzielczej jest wskaźnik zmiany biegu, jednak w przeciwieństwie do innych aut tu wskaźnik...
Dodane
8 lat temu
4,0
~Paweł
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Bardzo przyjemnie działający lewarek skrzyni, w momencie zmiany biegów czuć lekki opór i taki plastikowo-metalowy dźwięk zapinania odpowiedniego biegu. Krótkie skoki lewarka i tylko czasami nie wbijający od razu pierwszy bieg. Nie miałem problemu z tą skrzynią, jednak jej OGROMNYM MINUSEM jest żałosne wręcz zestopniowanie biegów ponieważ przy 140km/h na szóstym biegu mamy 3700 obr/min! Nie wiem kto to projektował ale chyba nigdy nie podróżował...
Dodane
5 lat temu
2,0
~zwykły
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Gdzie się podział pojazd Honda Civic, który słynął z najlepszego tego typu mechanizmu? Wrzucanie biegow w tym aucie to istna porażka! Jedynka wchodzi lepiej przy toczącym się aucie niż na postoju, aby ją wrzucić trzeba użyć nienaturalnej siły. Dwójka podobnie, czasami trzeba uważać (jak jest zimny) aby nie wyskoczyła. Głośna praca skrzyni. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że ASO nie widzi problemu. Niby w sumie jak ma widzieć, skoro wie, że...
Dodane
15 lat temu
4,0
~johnton
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Precyzyjna 6-stopniowa przekładnia manualna pracująca jak na japoński samochód przystało. Podczas eksploatacji zdarzały się problemy z zapięciem 1 oraz 2 biegu, jednakże były to przypadki epizodyczne. Krótki skok dźwigni dawał ogromną frajdę podczas dynamicznej jazdy. Jako dość spory dla mnie minus muszę zaznaczyć iż samochód miał dość krótkie przełożenia co sprawiało iż podczas jazdy autostradowej przy prędkości 120 km/h obrotomierz...
Dodane
8 miesięcy temu
5,0
~Trompek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Bardzo dobra skrzynia, nic nie haczy, nic nie stuka, miękka, dobre krótkie stopnie, chodzi jak nasmarowana masłem i jest precyzyjna. Nie mam absolutnie żadnych , ale to żadnych zastrzeżeń. 6 biegów jest super. Można śmigać po mieście przy 50km/h zarówno na biegu 3 jak i 4 czy 5. Z drugiej strony należy pamiętać że przy 6 biegach cały czas się macha drążkiem i w mieście potrafi to nieźle zmęczyć. Właściwie cały czas trzeba machać i machać. Dla...
Dodane
13 lat temu
3,0
~radomirrr@poczta.fm
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
I tu zależy, generalnie trochę jej brakuje do doskonałości, 6 biegów - fajnie, ale czasami dwójka się haczy - wiele egzemplarzy. Zależy czy hatchback - wersje składane w Anglii - gorszej jakości, czy sedan made in Turcja - lepszej jakości, poza tym inaczej rozwiązana kwestia drążka biegów. Biegi wchodzą z wyraźnym kliknięciem, zmiana biegów wrażliwa na temp. przy mrozach gorzej ale to wina może oleju w skrzyni.Gdyby nie okazjonalne haczenie...
Dodane
14 lat temu
Dziennik kosztów dla
Honda Civic VIII
Średni koszt
przejechania 100 km
34,67 zł
on
7,4
l/100km
pb
8,2
l/100km
lpg
9,2
l/100km
Zobacz
dzienniki
3,0
~yanek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
skrzynia biegów I-SHIFT. dość powolne zmiany biegów w trybie AUTO, wbrew instrukcji, w trybie MANUAL można osiągnąć niższe spalanie. Przy zimnym silniku i podczas stania w korkach lubi szarpać. Nawet w trybie MANUAL nie do końca pozwala na samodzielny dobór momentu zmiany biegów. Jest to swego rodzaju zabezpieczenie przed uszkodzeniem przez użytkownika, ale z drugiej strony MANUAL winien być mniej restrykcyjny.
Dodane
15 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
52
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Honda Civic
Zobacz 1 auto
od ręki
Honda Civic VIII
4,3 (753 oceny)
Sprawdź oferty Honda Civic
Wybierz nadwozie
Coupe
Hatchback 3d
Hatchback 5d
Sedan
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Honda Civic w pigułce
Honda Civic
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Honda Civic
Dane techniczne
Honda Civic VIII
Raporty zużycia paliwa
Honda Civic VIII
Opinie
Honda Civic VIII
Usterki
Honda Civic VIII
Publikacje
Honda Civic
Newsy
Honda Civic
Galerie
Honda Civic
Nasze pomiary
Honda Civic
Filmy
Honda Civic
Ogłoszenia
Honda Civic
Ceny aut używanych
Honda Civic
Dziennik kosztów
Honda Civic VIII
Opinie o instalacjach LPG
Honda Civic VIII
Testy zderzeniowe
Honda
Aktualnie przeglądasz
Honda Civic VIII
Dane techniczne
929 raportów
zużycia paliwa
260 ogłoszeń
używanych
57 zgłoszonych
usterek
31 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Honda Civic
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy