Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII Hatchback 5d (361) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 161 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~tbk@go2.pl
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Przyczepność Civica Type-S, jeżdzącego na oponach 225/45R17 i z nieznacznie obniżonym i utwardzonym zawieszeniem w stosunku do wersji pięciodrzwiowej jest trudna do wykorzystania dla przeciętnego kierowcy w normalnym ruchu drogowym i na suchym asfalcie, choć daje dużo przyjemności z prowadzenia. Przechyły na łukach drogi i zakrętach są bardzo małe, uślizgi kół i ugięcie opon praktycznie żadne. Mokra nawierzchnia ujawnia dość silną tendencję do...
2,0
~Piotrek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Plus za bardzo bezpośredni układ kierowniczy - bardzo to lubię. Ogromny minus za sposób, w jaki zestrojono zawieszenie - jest po prostu katastrofalne. Nieznośnie twarde, bardzo niekomfortowe, głośne, dobijające na nierównościach, nie zapewniające żadnej amortyzacji. Nawet na zimowych 16-tkach kręgosłup przeżywa katusze na każdej najdrobniejszej nierówności. Z pewnością nie jest to samochód na polskie drogi, nie sprawdza się również jako auto...
5,0
~Darkal
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW
To co dla Hondy jest bardzo charakterystyczne - precyzyjne przełożenie i bardzo bezpośrednie.Takie zachowanie układu kierowniczego powoduje to, że naprawdę niewielkie ruchy kierownica powodują skręt samochodu. Bardzo przydatne w mieście, bardzo przeszkadzające w trasie. Te kwestię postaram się bardziej rozwinąć. W mieście pokonywanie zakrętów, rond i parkowanie jest łatwiejsze, choć nie należy do najprzyjemniejszych bo Honda ma duży promień...
5,0
~expero@interia.pl
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
W wersji sport jest bardzo dobry. W wersji comfort jest beznadziejny - za miękki ma się wrażenie, że auto ucieka na zakrętach. Ja mam wersję sport bo po przejechaniu się w ramach jazdy testowej wersją comfort dałem sobie z nią spokój. Ocena jaką wystawiłem dotyczy wersji sport. Tylna belka skrętna, pomimo różnych opinii jakie czytałem, nie wpływa negatywnie na komfort jazdy. Jest to nowoczesna konstrukcja i nie ma nic wspólnego z dawnymi...
4,0
~Trompek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Prowadzi się dobrze, jak się ma niski profil opon to auto nie chce się odczepić od drogi (suchej). Reaguje na każdy mały ruch, może nawet jest dla mnie delikatnie nadsterowny (ale to zdanie bardzo subiektywne, wolę auta bardziej leniwe i komfortowe w prowadzeniu). Niestety (ze względu na stan naszych dróg!) nie wolno ani na moment puścić kierownicy. Po najechaniu na koleinę potrafi mocno zarzucić samochodem i można wylecieć poza swój pas....
5,0
~outsider
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Mam zawieszenie sportowe i to trzeba lubić. Tu czuje się każdą dziurę i każdą nierówność zwłaszcza poprzeczną. W zamian w 100% panujemy nad autem, w zakrętach auto trzyma się drogi jak przyklejone, a że silnik z przodu, to w razie czego wystarczy dodać gazu i już zakręt mamy za sobą. Jazda, nawet po mieście, daje mnóstwo radości. Zdarza mi się czasem myśleć o tym, by dla poprawienia sobie humoru trochę się przejechać ;-) Mam 18 calowe...
5,0
~Paweł
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Bardzo precyzyjny i czuły na nierówności na drodze. Jak dla mnie za bardzo, ponieważ był to jeden z powodów dla którego odpuszczę sobie kolejną Hondę. Do krótkich odcinków i szybkich zakrętów jest kapitalny, dużo pewniejszy w prowadzeniu niż moja obecna Astra IV 2012. Na nierównościach i dziurach niestety tragedia, wygodna jazda w koleinach jest niemożliwa przy ogumieniu 225/45/17. Zimówki miałem w rozmiarze 205/55/16 i tam faktycznie było...
4,0
~akdark
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Świetnie działająca kierownica, bardzo czuła - mały obrót kierownicy, duży obrót kół. Wspomaganie bardzo dobre (ale nie za lekkie jak np. w Hondzie City, albo innych z elektronicznym wspomaganiem). Ruch kierownicy od razu przekłada się na koła, bez opóźnień. Zawieszenie twarde, ale to zaleta, bo praktycznie nie przechyla się na zakrętach. Przy drogach takich jak we Wrocławiu albo w Gdańsku trzeba uważać na plomby, ale na obwodnicach to już...
5,0
~nordkapp77
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rewelacja. Twardo zestrojony, ale zęby nie wypadają. Po prostu powinniśmy jeździć po drogach a nie wyrobach drogo-podobnych jak autostrada pod Ułan-Bator gdzieś na krańcach 3 świata. Prowadzenie to rewelacja i to mimo belki z tyłu a nie wielowahacza, jak w genialnym focusie lata temu - belka to żaden problem. Dobre i bardzo czułe przełożenie - od oporu w lewo do oporu w prawo to 2 obroty kierownicą. Wprawdzie średnica skrętu niewiele mniejsza...
3,0
~Machu
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Tu dam 3 gwiazdki. O ile prowadzenie na równych drogach jest naprawdę świetne - sztywno, pewnie się prowadzi, błyskawicznie reaguje na ruchy kierownicą, pomimo belki z tyłu, o tyle na polskich dziurach komfort jest żaden. Krótki skok amortyzatorów i duża sztywność - no niestety, jest słabo. Wolałbym wyższy komfort kosztem ciut gorszego prowadzenia. Za zdecydowany wzór brałbym tu Focusa. I baaardzo duży minus za średnicę zawracania lotniskowca....
Honda Civic VIII Hatchback 5d