Karoseria
: korozja dachu nad przednią szybą przez twardą uszczelkę
4,0
Całokształt
brakuje złącza bluetooth do radia i usb ponadto dla wysokich osób problemem jest wysoko umieszczone siedzenie kierowcy przez co mało miejsca nad głową. No i nieudana uszczelka przedzniej szyby która powoduje korozje w modelach przed liftingowych przed 2009
Wrażenia
5,0
Silnik
działa idealnie
4,0
Skrzynia biegów
czasami problem z wrzuceniem biegu
5,0
Układ jezdny
idealnie
Komfort
5,0
Widoczność
idealnie no może poza tylnym spoilerem ale to kwestia przyzwyczajenia bo w sumie zasłania tylko światła samochodów z tylu co jest plusem
4,0
Ergonomia
byłoby doskonale gdyby istniała możliwść wymiany radia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobrze chłodzi i grzeje poza dobiciem czynnika nic nie robione
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo
5,0
Wyciszenie
dobrze tłum dźwięki z zwenątrz
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie zależne jak jedziesz ale mi przeważnie 10 -11 w miescie pali zależy też od korków. Aczkolwiek jak na 2.0 201 koni ładny wynik. No i nic sie nie zepsuło od nowości
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
korozja dachu nad przednią szybą
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
[l/100km]