Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Hatchback 3d

Radek, 8 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Civic VIII Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Niby tylko 200 koni ale z kontrolą trakcji daję odpowiednią dawkę wrażeń!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Słaby i miękki lakier...
5,0
Całokształt
Uwielbiam to auto, brakuje mi tylko dodatkowej pary drzwi :) super silnik - to brzmienie, piękna muzyka - nie nachalna, delikatna. Osiągi, przestronność, wygląd tak wewnątrz jak i na zewnątrz. Jest przepiękne, jedynie prześciga ją CTR z 2015.
Wrażenia
5,0
Silnik
Super brzmienie, nie wiele trzeba tam robić, przeglądy wymiany oleju czy innych części eksploatacyjnych.
4,0
Skrzynia biegów
Trójka czasem nie wchodzi, nie wiem czy to synchro czy tak ma? Nie jest to super uciążliwe, chyba że nie wejdzie przy żwawym starcie pod świateł.
4,0
Układ jezdny
Nie mam tu zastrzeżeń, trzyma się idealnie, ale oczywiście trzeba też mieć dobre gumy nałożone. Jeździ się dobrze póki droga jest równa. Jeśli jedzie się po mieście, już gorzej mocno potrafi przytelepać.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność z przodu i po bokach - bardzo dobrze. Tył... no cóż, polecam zamontować kamerkę cofania.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest w zasięgu obsługi kierowcy, trzeba się oczywiście nauczyć rozkładu jak w każdym samochodzie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma najmniejszych problemów, dwu strefowe ogrzewanie i klimka. Gorzej jest z tyłu, ale tam z reguły wozi się powietrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogrom miejsca dla każdego, z zewnątrz nie wygląda na tak przestronne auto. Nawet bagażnik ma pojemny + pod kanapą z tyłu też jest miejsce (nie jest zabudowane jak w 99% aut).
5,0
Wyciszenie
W porównaniu do poprzedniego auta - super. Przy 120km/h mogę normalnie rozmawiać z pasażerami albo przez zestaw głośnomówiący.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Aby utrzymać przyjemność z jazdy to spalanie będzie na poziomie 9l/100km, można zejść do 7-8l/100km ale to tylko jazda bez wyprzedzania, po autostradzie tak 120km/h. Raz udało mi się na trasie krajowej ok 300km zejść do spalania 6,7l/100km, ale to była mordęga (spalanie podane z klimą). Po mieście jazda + korki ~12l/100km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest petarda - sportowe auto które można używać na co dzień, utrzymanie wiadomo w stanie b. dobrym kosztuje, nie ma tragedii. Ostatnio za przegląd (nie w hondzie ale w sieci warsztatów) wyniosło 500pln.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeżdżę od roku - nic się nigdy nie stało.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ZERO!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 201KM 148kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda Civic VIII

Liczba wpisów: 57

Honda Civic VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda Civic VIII Hatchback 3d