Fantastyczne auto z prawdziwie sportowym duchem.
Ale nie jest to auto tylko na tor. Spokojnie można zabrać 3 osoby, zawieszenie sztywne ale zęby nie wypadają, duży bagażnik i świetny system składania tylnych siedzeń, sensowne spalanie.
Niestety okazało się, że złodzieje też je docenili :( Więc jak macie możliwość to instalujcie dodatkowe zabezpieczenia, bo ostatnio to całkiem łakomy kąsek..
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultowy silnik. Rewelacja na wysokich obrotach. Trochę niedosyt na niskich - niestety w mieście często nie czuć sportowego ducha.
widoczność z tyłu słaba - przydają się czujniki parkowania. szkoda, że nie ma wycieraczki - pewnie trochę by popsuła wygląd ale czasami mogłaby się przydać
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
dwustrefowy klimatronik w standardzie - duży plus!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest bardzo dużo miejsca. Siedzenia z tyłu nie są idealnie wygodne ale miejsca jest wystarczająco dużo.
4,0
Wyciszenie
na wysokich obrotach słychać dzikie pomruki silnika - ale przecież o to chodzi w tym aucie :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na takie osiągi spalanie bardzo przyjemne - w mieście ok 13 w trasie ok 10
5,0
Stosunek jakość/cena
Honda pozwoliła mi ponegocjować cenę - za 88000 to dobry zakup.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
z drobiazgów - w pierwszym roku padł czujnik temperatury zewnętrznej, elektryczne składanie lusterka od strony kierowcy ale też wymieniane było sprzęgło.. jak na Hondę to całkiem dużo usterek - dobrze, że wszystko na gwarancji..
Po roku plastiki trochę zaczęły trzeszczeć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bez większych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
[l/100km]