Nie jest to rodzine kombi ani luksusowa limuzyna, kupując go wiedziałem do czego został stworzony, więc nie mogę się przyczepić do spalania ani miejsca w środku.
Wrażenia
4,0
Silnik
Słaby nie jest, no ale to w końcu 200 koni. Niestety jest dość głośny i prawiwego kopa dostaje powyżej 6000rpm - dopiero wtedy na prawdę wgniata w fotel. Zaletą jest to, że gdy ktoś jedzie po nocy i chce być wredny, to może go kręcić do 9 tysięcy, a wtedy budzi się wszystkie przydrożne wsie;-)
5,0
Skrzynia biegów
Ultra krótki skok, czuć wbijanie biegów, precyzyjnie wszystko wchodzi.
4,0
Układ jezdny
Byłoby doskonale, gdyby nie to, że jest szatańsko twardy. O ile znakomicie sprawdza się podczas ostrej jazdy, setka w dość ciasnym zakręcie to pikuś, o tyle nie zawsze człowiek ma ochotę na ekstremalną jazdę i w długiej trasie po paru godzinach kręgosłup mówi \"basta\".
Komfort
1,0
Widoczność
Totalna porażka, szczególnie podczas cofania - przez i tak małą tylną szybę nic nie widać z uwagi spoiler który się na niej znajduje ch** wie po co, bo poza walorami estetycznymi nie gra on żadnej roli. Do przodu i na boki jest dostatecznie.
4,0
Ergonomia
Gdyby nie elektroniczny wyświetlacz prędkości nad obrotomierzem, byłoby fajnie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Type S, więc z przodu bardzo fajnie, z tyłu nie do końca;-)
3,0
Wyciszenie
Słychać silnik nawet na jałowym biegu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Type S! Kto patrzy na spalanie;-) Trochę po mieście i po wsi to około 10 litrów.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nówka sztuka za 100 tysięcy - to niewygórowana cena jak za 200-konne auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
[l/100km]