Sedan, silnik robi wrażenie dynamicznego ale bez obciażenia, jeśli jedziemy bez pasażerów. Przy paru osobach na pokłądzie muli, zwłąszcza na niższych obrotach. Słaba elastycznosć, po wejsciu na wyższe obroty wyje jak zarzynana świnia.
3,0
Skrzynia biegów
skrzynia haczy zwłaszcza przy wrzucaniu trójki jest wrażenie jakbyśmy dofrezowywali przekładnie za producenta.
2,0
Układ jezdny
zawieszenie to istny dramat, odbiera cała przyjemność z jazdy. Samochód skaczae jak furmanka lub przyczepa, ma sie wrażenie jakby producent zapomniał o stabilizatorach. Poprzedni civic 5D był pod tym względem o klase lepszy, stabilny pewny. Tu jest kołysanie jak na galerze w czasie sztormu, nawet na równej drodze buja!!!
Komfort
4,0
Widoczność
może być
4,0
Ergonomia
spieprzona obsługa wycieraczek, w poprzednim była lepsza ,teraz poprawili na gorsze oczywiscie, matoły. Wycieraczki włączaja sie czasem przy ostrzejszym skręcie kierownicy przy manewrach na parkingu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ujdzie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu na miejscu kierowcy mniej miejsca na nogi niż w poprzedniku 5D, mam 190cm i jest za mało miejsca, kolejny przykład skretynienia
3,0
Wyciszenie
wyje na wysokich obrotach, po uruchomieniu silnika warczy jak kombajn ale na szczęście po rozgrzaniu silnika to mija
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ok 8l
4,0
Stosunek jakość/cena
w promocji dodali jeszcze alufelgi ale gdyby była możliwośc jazdy próbnej nie wziąłbym tego szajsu za darmo
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brzęcza drzwi,od samego poczatku, tandetnie spasowane plastiki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za mały przebieg
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 110KM 81kW
[l/100km]