Inne
: Wszystko. Auto bezawaryjne, dynamiczne, wygodne... PAKOWNE! lata lecą a on nadal wygląda współcześnie :)
4,0
Całokształt
Całokształ genearlnie oceniam na 4+, są drobne rzeczy, które irytują ale to kwestia gustu. Uważam, że to super autko dla każdego, kto nie boi się sedanów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje sprawnie, cicho, równo bez niespodzianek. Już ma 150tyś i chodzi jak nowy. Na teście z emisji spalin i ich toksyczności wyniki były jak dla nowego silnika z tamtego roku.
4,0
Skrzynia biegów
Brakuje 6-tego biegu. To niestety jest duzy minus :(. Sama zaś skrzynia chodzi bez problemów i jest precyzyjna. Wydaje mi się że mogłaby być cichsza ale to pewnie złudzenie.
4,0
Układ jezdny
Miękkie zawieszenie jest super w trasie. Ale w niestety wpływa na cały układ jezdny. Auto ma spore przechyły w zakrętach, co dla mniej doświadczonego kierowcy może wywołać panikę. Jednak jest precyzyjne w prowadzeniu. Układ napędowy działa bez zarzutu.
Komfort
5,0
Widoczność
Uważam, że jak na sedana widoczność zarówno przez przednią, boczne i tylną szybę jest bardzo dobra. W lusterkach widać dokładnie obrys auta co nie stanowi problemu przy parkowaniu tyłem - kąt ustawienia lusterek ma znaczenie.
5,0
Ergonomia
Wszystkie przyciski ważne dla kierowcy są pod ręką. Czego chcieć więcej? MOże minusem jest brak sterowania z kierownicy ale to już dodatek, który jest zbędny.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie auta działa bardzo wydajnie, nawet przy bardzo niskich ujemnych temperaturach. przejechanie 1-1,5 km wystarczy by leciało już ciepło. Klimatyzacja bardzo wydajna. System sterowania automatyczną klimą działa bez zarzutu. Trzyma temperaturę jak należy. ten sam system odpowiada za grzanie auta.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem, wysoki. Mam komfort dla siebie. Pasażerowie zarówno ci na siedzeniu obok jak i z tyłu nie narzekają. Można spokojnie jechać w trasę. iedzenia są troszkę twardsze niż np w chevrolecie ale można się szybko do nich przyzwyczaić.
3,0
Wyciszenie
Tutaj niestety źle ale nie najgorzej. do 100km/h lub 3500 prm jest ok... niestety jak chcemy docisnąć lub podejść na wyższych obrotach tak by VTEC miał co robić to niestety słychać z przodu silnik a siedząć z tyłu koła odrywane od asfaltu. Jednak do 100kmh uważam że wszystko jest ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód bezawaryjny. Wystarczy co 15000tyś km pojechać na rzetelny przeglad (wymiana wszystkich filtrów, oleju, rozebranie oczyszczenie hamulców, oględziny podwozia i elementów zawieszenia). Jak na razie 150000tyś km. i tylko "olej i filtry" oraz "lać i jechać". Nie ma żadnych usterek więc jego koszta są niewielkie. A paliwo to ile "wlejesz tyle wypije"...
5,0
Stosunek jakość/cena
z tym wyposażeniem powinien być troszkę tańszy (jako nowy) lub troszkę lepiej wyciszony. Jednak uważam że każda cena za CIVICA jest słuszna. Jezeli kupujesz nowe to placisz za nowe. Jesli kupujesz uzywkę to musisz się liczyć z tym ze to uzywka. Tylko wlasciciel auta jest w stanie określić jego prawdziwą wartość. Ja swojego wyceniam na dziś na 18tys... i uwazam, ze to uczciwa cena, za stan wyposażenie, historie ( a raczej jej brak) jak i za bezproblemowość!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żarówka postojowa i mijania po 8 latach (wiem bo auto od nowosci w rodzinie a ja mam je dwa lata). w 12 roku 1 postojówka z tyłu i 1 mijania z przodu...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
co to jest poważna usterka? to pole dotyczy chyba niemieckich aut albo francuskich? Dla mnie poważna usterka jest pojęciem abstrakcyjnym przy tym aucie!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 110KM 81kW
[l/100km]