Inne
: Leję paliwo i jeżdżę. Naprawdę poza alternatorem nie miałem z nią najmniejszych problemów. No i zakres momentu obrotowego, w trasie można zapomnieć o skrzyni biegów, bo na piętce też się zbierze.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Kiwający się fotel kierowcy
4,0
Całokształt
Trochę bezpłciowa, ale za to nie mam z nią większych problemów. Za głośna, ale w niższych wartościach prędkości w normie. Za to pakowna, ot praktyczny samochód. Promień skrętu ogromny, niestety, manewrowanie tym samochodem, to porażka.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jednak to turbodiesel, a przebieg jest rzeczywisty. Powyżej 2500 obrotów wyraźnie zaczyna szybciej ciągnąć. W sumie, to nawet nie jest głośny.
4,0
Skrzynia biegów
No właśnie, czasem zahaczy, choć w sumie narzekać nie ma na co, znam auta z gorszymi skrzyniami. Szkoda, że nie ma szóstego biegu, takiego na autostrady, bo silnik dawałby radę.
4,0
Układ jezdny
Nie narzekam, na felgach 16 naprawdę dobrze trzyma się drogi.
Komfort
3,0
Widoczność
Szczególnie do tyłu nie najlepiej, ale i z przodu grube słupki dużo zasłaniają.
4,0
Ergonomia
Dość dobry pomysł z płaską podłogą i zmianą biegów \"jak w dostawczakach\". W sumie nie mam zastrzeżeń.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie działa po pół godzinie od startu, jeśli jedziemy wolno. No ale diesle ogólnie słabo grzeją, a tu na dodatek bardzo dużo mają do ogrzania. Klima manualna (schładzarka) działa tak sobie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca bardzo dużo. Zarówno dla kierowcy, jak dla pasażerów, duży i ustawny bagażnik.
2,0
Wyciszenie
Moim zdaniem powyżej 120 km/h kiepsko. Słychać opony, wyje wiatr i coś jeszcze. Bo poniżej 100 km/h to całkiem znośnie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na diesla, nie oszczędzam go, to jestem bardzo zadowolony.
4,0
Stosunek jakość/cena
Trochę za duża na moje potrzeby. To samochód dla rzemieślnika albo rodziny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jakość wykonania w porównaniu do francuzów, czy samochodów włoskich bez zarzutu, ale np. fotel kierowcy się kiwa (wada fabryczna, honda się nie przyznaje)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Alternator padł przy przebiegu 150 tys. Ceny części nowych (nie z szrotów) do przeżycia.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CTDI 100KM 74kW
[l/100km]