Auto użytkuje już 3 rok. Mimo już dosyć leciwego wieku spisuje się doskonale.
Wrażenia
5,0
Silnik
Z silnikiem nie ma najmniejszego problemu. Spisuje się doskonale. Jak to V-Tec dynamiczny dopiero przy wyższych obrotach. W mieście przy bardzo spokojnej jeździe pali 7,9l. W trasie udaje mi się zejść do 6,3l.
4,0
Skrzynia biegów
Na początku miałem problem z wrzuceniem pierwszego biegu. Lekiem okazała się wymiana oleju.
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zarówno klimatyzacja jak i ogrzewanie działają bardzo dobrze. Po kilku minutach można cieszyć nagrzanym w zimie i chłodnym w lecie autem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód jest zadziwiająco przestronnny. Z jednej strony dosyć niecodzienne umiejscowienie skrzyni biegów i brak tunelu środkowego sprawia wrażenie pustki. Dla mnie to jednak zaleta. Duża przestrzeń i brak wrażenia obudowania przed kokpit.
Z tyłu zaskakująco duża ilość miejsca nawet dla wysokich pasażerów.
3,0
Wyciszenie
Dla mnie to największy minus auta. Niestety powyżej 120km/h silnik wyje dosyć głośno i zagłusza radio. Dodatkowo komora silnika również powinna być lepiej wygłuszona. V-Tec lubi wysokie obroty jednak wkręcanie do 4-5tyś sprawia że silinik wyje niemiłosiernie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poza rzeczami eksploatacyjnymi w samochodzie nic nie uległo awarii.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto w zakupie droższe niż inne samochody w tej klasie. Jednak jakość i niezawodność sprawia że warto wydać więcej na zakup auta.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 110KM 81kW
[l/100km]