AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Honda
Civic
VII
Hatchback
Opinie
Opinie
Lista ocen
Honda Civic VII Hatchback
(344) - Silnik
Na liście zabraknie
172
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~denver
Honda Civic VII
Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW
Silnik to mocna strona Civica. VTEC o pojemności 1590 cm3 jest bardzo dynamiczny i ochoczo wkręca się na wysokie obroty, które nie robią na nim większego wrażenia - w końcu to Honda. Auto idealnie spisuje się w konfiguracji dwie osoby i bagaż, pozwalając na dynamiczną i przyjemną jazdę już od 2500 obr/min (faktycznego \"kopa\" dostaje powyżej 4000 obr/min). Przy większym obciążeniu (4 - 5 osób) daje się odczuć wyraźny spadek możliwości...
Dodane
14 lat temu
5,0
~Michał
Honda Civic VII
Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW
Uważam, że jest to najlepszy silnik benzynowy 1.6 wolnossący tych lat, ze względu na szereg czynników. Po pierwsze dynamika: w sprincie nie ma sobie równych wśród 1.6, katalogowe 9,9/10,2s przy 110KM, to świetny wynik, dla sedana jeszcze lepiej! Druga sprawa elastyczność, tak ganiona w innych modelach Hondy. 152Nm na akceptowanym niewysokim poziomie obrotów robią świetną robotę, pomaga w tym również krótka skrzynia biegów i elektroniczny...
Dodane
14 lat temu
4,0
~lukasz46@autograf.pl
Honda Civic VII
Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW
Moje porównanie Będzie w stosunku do aut: Suzuki Swift 1.6 90 km \'91 Nissan Sunny 2.0 D ok 80 km \'95 VW Passat 1.9 TDI 115 km \'01 VW Golf 1.4 nie wiem jaka moc \'97 Opel Astra 1.6 II ___Silnik ... całkiem fajny :) Pali śr. 7 l benzynki przy dość dynamicznej jeździe po drogach lokalnych. A tak ogólnie Od 7 do maks 8.5 z klimą i korzystaniem z V-tec :) Myślałem że ten V-tec będzie nieco mocjniejszy ... Na II biegu 90 km/h ... III-...
Dodane
15 lat temu
3,0
~WDZW
Honda Civic VII
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Niestety posiadam model z 90 konnym silnikiem 1400 cm. Przy wadze pojazdu (ponad 1100 kg) jest raczej dość ospały. Wystarczy powiedzieć, że do 100 km/h auto rozpędza się ponad 11 sek. Do tego spalanie wcale nie zachwyca. W mieście, tocząc się w korkach spokojnie możemy spalić ponad 8,5l/100 km. W trasie, przy w miare spokojnej jeździe zadowoli się 5,6-5.8l/100 km (90-100 km/h), przy agresywniejszej jeździe spali nieco ponad 6 litów. Silnik,...
Dodane
14 lat temu
5,0
~albercik
Honda Civic VII
Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW
Bardzo dobry silnik, właściwie jest to najmocniejszy punkt tego samochodu. Nawet w największe mrozy wsiadam cyk-cyk i jadę. Kultura pracy bardzo wysoka, aż dziwne bo to tylko 4 cylindry. Silniki Hondy słyną ze swobodnej pracy na wysokich obrotach, ten natomiast ma jeszcze jedną cechę - jest w nim również dół, pozwalając na normalna jazdę np. 65-70km/h na 5 biegu. Jak trzeba, jest bardzo dynamiczny - każdy kto wcisnął gaz np. na trójce przy...
Dodane
14 lat temu
5,0
~Darek_Wawa
Honda Civic VII
Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW
Silnik jest po prostu zachwycający. Można nim zarówno jechać bardzo defensywnie (60 km/h na 5) jak i ofensywnie (90 km/h na 2). Bardzo łatwo wkręca sie na obroty, a te ma naprawdę imponujące. Po przekroczeniu ok. 3500 obr/min dostaje zastrzyk mocy (vtec przełącza krzywki rozrządu na pracę nastawioną z ekonomicznej na maksymalna moc). Pracuje cicho i kiedy się nagrzeje, w sumie nie wiadomo czy pracuje na postoju czy nie. Jest typowo...
Dodane
16 lat temu
4,0
~rambo7@poczta.onet.pl
Honda Civic VII
Hatchback 1.7 CTDI 100KM 74kW
Silnik 1,7 CDTi 101KM 16V symbol EU9 model 4EE2 produkowany w POLSCE w Tychach. Blok silnika to ISUZU osprzęt silnika to OPEL, silnik koncernu GM. Paski klinowe made in poland. To nie jest silnik Hondy !!! Serwis ASO poleca mi diagnostyke w Oplu ceny napraw dużo tańsze, np. regulacja zaworów 3 krotnie tańsza. po 90 tys km Check Engin nie da sie skasować odpięciem akumulatora, skasować można wyłącznie WAG-iem serwisowym ASO. lub urządzeniem...
Dodane
17 lat temu
5,0
~Cichy C.
Honda Civic VII
Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW
Silnik ok, mógłby mieć więcej koni tak jak np starsze 1,6 125km v-tec, co by bardzo poprawiło elastykę, która jest i tak całkiem niezła. Auto ma troche ponad 10s/100 ale ogólnie nie ma problemów z wyprzedzaniem,można się łapać z 1,8 i niektórymi 2.0, niemieckie 1,6 i 1,8 wysiadają,żaden zwolennik niemieckiej myśli technicznej mnie nie przekona. 1,9TDi 110km tez są objeżdzane. Zużycie oleju w v-tecowej normie czyli na 10tyś trzeba litra dolać a...
Dodane
15 lat temu
5,0
~Michał
Honda Civic VII
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Co do trwałości silnika to jego najmocniejszy atut. Jeżeli chodzi o jazdę generalnie też nie jest źle. Jak wiadomo japońskie silniki lubią wysokie obroty lecz w moim przekonaniu Honda jest tutaj wyjątkiem. Owszem, nie można nią jeździć tak jak na przykład Volkswagenem czy Audi ale jazda przy 2500 obr/min jest możliwa. Samochód wówczas nie jest ospały i przy tych obrotach reaguje na pedał gazu jeżeli na przykład chcemy przyśpieszyć. Oczywiście...
Dodane
3 lata temu
Dziennik kosztów dla
Honda Civic VII Hatchback
Średni koszt
przejechania 100 km
31,33 zł
on
6,1
l/100km
pb
9,1
l/100km
lpg
8,9
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,0
~Voty
Honda Civic VII
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Jeśli oczekujesz niezawodności bierz 1.4 lub 1.6. Ja wziąłem 1.4 po roku SWAP na 1.6. Lepiej co nie znaczy że dobrze. Ja potrzebowałem dynamicznego auta dlatego dziś jeżdżę Peugeotem 508 GT 2.2 HDI z chipem na 228 km. Teraz jeździ się przyjemnie. W Hondzie męczarnia nie wiem może miałem coś nie tak ale zero elastyczności Podsumowując: Miasto i niezawodnosc-11/10 Dynamika i trasa-4/10 Oleju mi sporo żre przy autostradowej jeździe Na...
Dodane
7 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
35
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Honda Civic
Zobacz 1 auto
od ręki
Honda Civic VII Hatchback
4,2 (516 ocen)
Sprawdź oferty Honda Civic
Wybierz silnik
1.4 16V 90 KM
1.6 16V 110 KM
1.7 CTDI 100 KM
2.0 16V Type R 200 KM
2.0 i 16V Type S 160 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Honda Civic w pigułce
Honda Civic
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Honda Civic
Dane techniczne
Honda Civic VII Hatchback
Raporty zużycia paliwa
Honda Civic VII Hatchback
Opinie
Honda Civic VII Hatchback
Usterki
Honda Civic VII Hatchback
Publikacje
Honda Civic
Newsy
Honda Civic
Galerie
Honda Civic
Nasze pomiary
Honda Civic
Filmy
Honda Civic
Ogłoszenia
Honda Civic
Ceny aut używanych
Honda Civic
Dziennik kosztów
Honda Civic VII Hatchback
Opinie o instalacjach LPG
Honda Civic VII Hatchback
Testy zderzeniowe
Honda
Aktualnie przeglądasz
Honda Civic VII Hatchback
Dane techniczne
559 raportów
zużycia paliwa
260 ogłoszeń
używanych
28 zgłoszonych
usterek
31 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Honda Civic
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy