Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI Liftback (32) - Silnik

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Yuri
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
Najmocniejszy punkt samochodu jak na 1.5 114km rewelacja D15Z8 założony kolektor 4-2-1+cały wydech na 2cale, po tych zabiegach czuś lekko poprawe w mocy zwłaszcza jak sie zmienia biegi nie czuć takiego ?szarpania? jak przed. Silnik jak to w japońcah lubi obroty tak do 3.5 tys bez szału ale powyżej bajka aż do 7tys na każdym biegu. Ten silnik sam sie prosi o wysokie obroty, silnik bezawaryjne, jak na vteca nie bierze oleju przy prawie 200 tys...
5,0
~samniewiemkto
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
Bardzo dynamiczny. Spalanie po pierwszych 600 kilometrach miasto 8L i to przy normalnym stylu jazdy, świetne przyspieszenie, szczególnie podczas wyprzedzania na 2 i 3 biegu zbiera się niesamowicie. Świetnie wchodzi na wysokie obroty. Miałem w domu porównanie z Fabią i po prostu przepaść... Teraz porównując z Bravo II 1,6 JTD dalej jest przepaść na korzyść Hondy.
5,0
~Hubson
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
Benzynowe 1,5 litra o mocy 114 km to kompromis pomiędzy ekonomia, a osiągami. Dla zwykłego śmiertelnika w zupełności wystarcza. Całkiem przyjemnie przyspiesza jak na moc/pojemność. Spalanie (lpg) na poziomie 7,5 litra, benzyny około 1 litr mniej. Przejechane 235 tys km, z czego 115 tys km na gazie i póki co bez napraw.
5,0
~kubafif
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Wg. mnie bez zarzutu. Dobra współpraca z instalacją gazową. Silnik czy to zima, czy lato palił od strzała mimo małego akumulatora. Na wolnych obrotach 16-sto zaworówka pracuje bardzo cicho. Jeżeli chodzi o dynamikę to wiadomo - z 1.4 nie oczekujmy cudów, choć na tle konkurencji 90KM robi wrażenie. Jednak zdecydowanie prawy pas.
1,0
~optimus_prime
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Niestety potwierdza się jedna z prawd do której dotarłem dopiero jak było już za późno. Hondy Civic nienawidzą gazu. Koniec i kropka, a jeszcze dowiedziałem się (też z opóźnieniem) że poprzedni właściciel jeździł tylko na gazie, ileś tysięcy km bez używania benzyny nawet na odpalanie! Skutek - pierścienie wywalone na dwóch tłokach.
5,0
~seagal
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Silnik ma swoje lata i przebieg (możliwe że oryginalny) i trzeba pamiętać że dobrze jest wymieniać uszczelki itd, ale dzięki temu będzie działał na 100%. Silnik oceniam bardzo dobrze jest to prosta jednostka która spisuje się znakomicie, przy odrobinie szczęścia i dalszego dbania można kupić Civica z silnikiem bez apetytu na oliwę.
4,0
~eMJot
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
90 konna wiertarka. Generalnie wystarcza, ale szału nie ma. Niezawodny. Zdecydowanie słyszalny w kabinie. Nie bierze oleju, pali umiarkowanie - Miasto 7-8l (nawet w zimę nie przekroczyłem 8l), w trasie zależnie jak się jedzie, ale da radę zejść poniżej 6,5l. Odpala zawsze -25, +40 bez problemów.
5,0
~wujek0227
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
Silnik kapitalny. Jak na 114km torpeda. Przy bardzo oszczędnej jeździe da się zejść do 5l/100km. Przy normalnej jeździe 6-6.5l. Silnik lubi wysokie obroty. Praktycznie bezawaryjny. Jedyny minus to lekki apetyt na olej (około 1.5l/10000km)ale ponoć w hondach to norma.
4,0
~pawelkostomloty
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Na pb dynamiczny, na lpg prawie to samo. Jednej rzeczy mi brakuje, żeby silnik na wysokich szedł jak głupi do odcięcia, w 1.4 za wolno sie wkręca. Z lpg bardzo zadowolony jestem, taniej sie nie da jeździć nie tracąc na dynamice.
4,0
~Adam
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Typowy hondowski \"przecinak\". Wbrew pozorom bardzo dynamiczny; pod warunkiem kręcenia powyżej 3500 obr/min. Do tego prosta i niezawodna konstrukcja; której do szczęścia wystarczy dobry olej i regulacja zaworów.
Honda Civic VI Liftback