Szukaj

Lista ocen Honda Civic V Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW 1991-1995 (65) - Silnik

Na liście zabraknie 46 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~konrad
Honda Civic V
Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW
Silnik 1.5 16V Vtec 130 KM D15b silnik był produkowany tylko na japonie pali na dotyk pracuje równo nie spala załważalnie oleju od wymiany do wymiany świenie sie wkręca na obroty moc wysoko ale do 4 tyś można dość dynamicznie sie poruszać bo krecić do końca 8200 obr/min to sie długo nie pojeździ silniczek wtedy ma wiadomo wiekszy apetycik na paliwo i druga sprawa to szybsze zużycie takie moje zdanie ale fakt faktem do lubi wysokie obroty do...
4,0
~umek
Honda Civic V
Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW
wiec po odpaleniu silnka slychac jakis czas zawory ale ustepuje to po tym jak nabierze on cieploty,ciagnie jak szalony od samego dolu i na obroty wkreca sie piekielnie szybko jak na taka pojemnosc.Jednakze jazda na maxymalnych mozliwosciach wymaga redukcjii,wtedy wiekszosc pospolitych aut siada - ostatnio vectra 2.2dti do 140 wymiekala ze mna lecz po 140 zlapala moment i juz bylo po zawodach - ale u mnie siedzi 1.5 105ps hehe.pazura pokazalem...
4,0
~SzybkiKB dgrymuza@o2.pl
Honda Civic V
Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW
gdy nierozgrzany troszke stukaja zawory ale w ciagu kilku min sie to normuje, bardzo dynamiczny w porownaniu do mazdy 323F 1,5.. hmm nawet niema co porownywac:P , max jechalem narazie tym autem 185km/h na .. 4 biegu:P mysle ze na 5 powinien jakies 210+ osiagnac, jak na skromne 90 koni daje rade.. jest to wersja bez VTEC wiec sie kreci tylko do 7000rpm ale mysle ze to wystarcza choc gdy sie przeciaga od 1'go biegu przydalo by sie odciecie...
5,0
~Johnny_Chill, Olsztyn
Honda Civic V
Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW
Doskonały, potwierdza się opinia, ze honda robi najlepsze silniki. Pisze tak dlatego, ze miałem okazję jezdzic autami francuskimi, niemieckimi oraz wloskimi, nie zamierzam tez zbytnio faforyzowac swojego auta, ale konkurecja wypada blado w porownaniu z tym cackiem. Silnik glosny, ale dopiero powyzej 3,5 tys obr. kiedy wlacza sie torpeda (VTEC), wydaje przy tym agresywny sportowy dzwiek, muzyka dla osob lubiacych sportowa jazde, silnik bardzo...
5,0
~Makos
Honda Civic V
Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW
\"Honde trzeba wkręcić na obroty\" Niestety tak myśli zdecydowana większość kierowców ale zapominają, że te silniki mają już swoje przejechane a co najgorsze, nikt nie myślał o ich remoncie. A wkręcanie takich na obroty do odcinki tylko skraca żywotność. I potem czytam biadolenia, że kopci, że bierze olej, wode i bóg wie co. Ja ze swoim silnikiem nie mam żadnych problemów. Obecnie mam D15b2 i przed remontem dobrze się sprawował a po kapitalnym...
5,0
~Wojtek b.
Honda Civic V
Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW
(wersja 5 drzwiowa, kupiona w Niemczech, przejechalem od tego czasu 10tys km) Jako ze jest to V-TEC, kiepsko sie zbiera ponizej 3 tys obrotow, powyzej jest juz pieknie tylko znacznie drozej... Zeby plynnie jechac i nie zdziwic sie przy wyprzedzaniu (gdy nagle nie bedzie chcial sie zbierac), trzeba troche pojezdzic i poznac jego mozliwosci na poszczegolnych biegach, czesto przy wyprzedzaniu z 60km/h trzeba wrzucic 2... ladnie wtedy kopie i...
5,0
~juno9@o2.pl
Honda Civic V
Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW
Ech,co tu gadac - pieknie sie tym jezdzi,hania kocha obroty i uswietnie sie wkreca.Przyspieszenie ma super jak na taka moc gdyz jest b.lekka(ok 930kg)i auta z silnikami nawt 2.0 nie daja rady na starcie-sprawdzalem wielokrotnie.Honda az sie prosi by wciskac pedal gazu do oporu a ja mam ciezka noge...Na luzie silnika wogole praktycznie nie slychac,za to jak sie go zaczyna krecic to zaczyna basowo mruczec-dla mnie muzyka dla uszu i uwielbiam ten...
4,0
~adam
Honda Civic V
Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW
SILNIK NA WOLNYCH OBROTACH TROSZKE KLEKOCZE (SZCZEGOLNIE JAK JEST ZIMNY) ALE PONOC TO NORMALKA W HONDACH. ELASTYCZNOSC SILNIKA NIE JEST REWELACYJNA TO ZASLUGA WYSOKO UMIESZCZONEGO MOMENTU OBROTOWEGO-TEN SILNIK TRZEBA KRECIC ABY DYNAMICZNIE JECHAC, A MOC 90KM TO ZA MALO:( CZUC TO NA TRASIE. SILNIK DOBRZE KERECI POWYZEJ 3500-4000 OBROTOW WTEDY DOSTAJE KOPA. KTOS KTO LUBI SPOKOJNA JAZDE BEDZIE ZADOWOLONY JA PREFERUJE BARDZIEJ DYNAMICZNA I...
5,0
~dj-napster
Honda Civic V
Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW
Silnik pomimo że pochodzi z początku produkcji czyli z 1991 roku, spisuje się REWELACYJNIE. Oleju ubyło mi póki co około 0.5L/5000km czyli niewiele jak na taki silnik w tym wieku i tak żwawy. Ja miałem D15B2 czyli 90KM ale został przekonwertowany na silnik D15B7 101KM czyli wtrysk wielopunktowy. POLECAM SILNIKI NA WTRYSKU, GAŹNIK NIE JEST ZŁY ALE RAZIŁ BYM SOBIE GO NA STARCIE DAROWAĆ. MINIMUM TO SILNIK O OZNACZENIU "D15B2".
Dziennik kosztów dla Honda Civic V Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
8,1
l/100km
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Siergiej84
Honda Civic V
Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW
Silnik 1.5 jest doskonały.Honda nie ma sobie równych.Mało które auto o podobnej pojemności jest taką dynamikę jak Civic. Setka po niespełna 10s to świetny wynik.Dla porównania Golf III z silnikiem 1.6 potrzebuje na to ponad 13s. Japoński silnik jest w dodatku bardziej oszczędny, ma ładne brzmienie i lubi wysokie obroty, moment obr 119nm/4700obr/min. Aż chce sie jeździć
Honda Civic V Hatchback