Szukaj

Lista ocen Honda Civic IX Sedan (14) - Silnik

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~eleskoo
Honda Civic IX
Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Silnik ma 142 konie. Ale żeby wydobyć z auta już nie tyle te 142 konie, ale jakąkolwiek moc, należy cisnąć gaz do dechy - pod 6000 obrotów, czyli w rejon, którego w zasadzie nigdy się nie używa. W mieście na każdym skrzyżowaniu ostatni. Na trasie wyprzedzanie to konieczność redukcji i ciśnięcia gazu, aż auto wyje i trzęsie się konwulsyjnie. Po prostu tragedia. Z tak mało elastycznym silnikiem naprawdę strach jeździć w trasę. Z silnikami...
5,0
~ketjow
Honda Civic IX
Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Optymalny silnik do takiego auta. W miare ekonomiczny, dajacy radosc z jazdy i nie powodujacy placzu na stacji benzynowej. Jest to typowa jednostka Hondy lubi obroty jesli checmy wiecej mocy, ale jesli chce sie oszczednie jezdzic nie ma problemu asystent oszczednej jazdy jest bardzo pomocny i genialnie zrobiony. Moc na zadanie. W wersji 5 drzwiowej podstawowy sinik 1.4 jest z pewnoscia za slaby, mysle ze warto doplacic do 1.8 lub wybrac sedna.
4,0
~Długi
Honda Civic IX
Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Jak dla mnie po przejechaniu 5 tyś. jest ok.Trochę słabo ciągnie od dołu, ale w końcu jest to wolnossący motor.Za to od 4 do 7 tyś obr/min super.Czyli jak to w Hondzie.Poza tym przy prędkościach \"autostradowych\" jest trochę głośno w porównaniu do niektórych aut konkurencji.Ale to tez typowa cecha silników z logo H.Średnie spalanie na tym dystansie 8,1 ltr/100 km.Tak wskazuje komputer.Dystans mniej więcej 50/50 miasto/trasa.
5,0
~jaro
Honda Civic IX
Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
po testach Forda focusa 1,6 125 KM, Elantry 1,6, chevroleta Cruze nie miałem zadnych wątpliwości który silnik jest najlepszy. Silniki TSI odpadały w przedbiegach po opiniach. Jednym słowem znakomity. To nic, że trochę głośny. Po osiągnięciu żądanej prędkości, a trwa to chwilę jest cicho.
4,0
~Wojtek
Honda Civic IX
Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Troszkę za słaby dół,ale na szczęście szybko odrabia \"straty\" chętnie wkręcając się na obroty i nabierając prawdziwego wigoru od 4000 praktycznie aż do czerwonego pola na obrotomierzu.Typowy hondowski VTEC. Trzeba to lubić. Do 190 km/h rozpędza się płynnie, bez momentów słabości.
5,0
~zywa_legenda
Honda Civic IX
Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Cichy na niskich biegach, przy wyższych słychać miłą dla męskiego ucha muzykę tłoków. Bardzo elastyczny, chociaż preferuje wysokie obroty (japończyki...). Naprawdę dobra dynamika i przyjemna charakterystyka pracy.
5,0
~dagor
Honda Civic IX
Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Moim zdaniem to bardzo dobry silnik. Nie zjada oleju. Dobrze się sprawuje zarówno w wysokich temperaturach (Grecja, góry Macedonii) jak i niskich (nasze zimy).
5,0
~stach
Honda Civic IX
Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Jest trochę głośny w momencie rozpędzania, ale to japoniec. Potem jest już cicho. Do 130km/h bardzo cicho. Kręcenie na wysokie obroty jest nawet przyjemne
5,0
~Paweł
Honda Civic IX
Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Po roku użytkowania silnik bez zastrzeżeń bardzo fajny do spokojnej jazdy a jak trzeba to też ma z czego się odepchac.
Dziennik kosztów dla Honda Civic IX Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
27,50 zł
7,0
l/100km
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~wojtek
Honda Civic IX
Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Zdecydowałem sie na to auto między innymi ze względu na silnik. Bardzo dobry sprawdzonyod lat silnik.
Honda Civic IX Sedan