Samochód kupiłem z przebiegiem 120 000 km, ja przejechałem nim kokejne 30 000 km. Samochód jest poleasingowy, regularnie serwisowany. Jedyna rzecz jaka była wymieniona na gwarancji to silniczek od wentylatora (piszczał). Poza tym samochód nie wymagał żadnych napraw. od jakiegoś czasu częściej poruszam się nim po mieście, w korkach, pomimo tego DPF nie dał o sobie znać, profilaktycznie dwa razy w miesiącu przeganiam go S8, żeby się wypalił. Prowadzi się rewelacyjnie, pomimo tylko 120KM jest bardzo zwinny i dymaniczny. Osiągniecie 200 km/h nie sprawia mu najmniejszego problemu, przy tym jest bardzo cichy w środku. Bardzo bogato wyposażony w wersji Life Style.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dymaniczny, cichy. No może przy samycm przyspieszaniu jego dźwięk mógłby być przyjemniejszy dla ucha.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna.
5,0
Układ jezdny
Natychmiast reaguje na ruchy kierownicy, bardzo precyzyjny o sportowej charakterystyce. Dobrze „wybiera” nierówności.
Komfort
3,0
Widoczność
Tylne słupki są szerokie. Na skrzyżowaniu przy skręcie w prawo na zielonej strzałce,gdy mamy ścieżkę rowerową, trzeba uważać na rowerzystów, słupek dość mocno ogranicza widoczność.
4,0
Ergonomia
Ciut mało schowków na środkowej konsoli. Telefon można włóżyć jedynie do półki w drzwiach lub w miejsca na kubki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 183 cm wzrostu, nie narzekam jako kierowca. Z tyłu jak to w niedużym hatchbacku.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie na bardzo zadowalającym poziomie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali bardzo mało, na razie nie wymagał napraw, ceny części eksploatacyjnych nie droższe niż do innych samochodów tej klasy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedyna rzecz jaka była robiona na gwarancji, wymieniony był na nowy silniczek wentylatora chłodnicy, hałasował.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
[l/100km]