Szukaj

Lista ocen Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW 2015-2017 (31) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 22 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Mariusz
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Układ jezdny w mojej ocenie jest lepszy niż w Civicu VIII generacji. Samochód jeździ jak przyklejony do drogi, a równocześnie konstruktorom udało się wypracować kompromis na rzecz komfortu dla pasażerów. Troszkę za mocne jest wspomaganie kierownicy szczególnie kiedy przesiada się z innego samochodu - ja to odczuwam bo na codzień jeżdżę innym samochodem służbowym - ale po kilku przejechanych kilometrach o różnicy zapominam.
4,0
~Roentgen
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Jest dobrze. Kierownica prawidłowo interpretuje komendy. Wchodzenie w zakręty z dużą szybkością, dzięki szerokim oponom, to nie problem. Nie zdarzyło mi się zauważyć nad- czy podsterowności. Jeden punkt odejmuję za zbyt wrażliwe wspomaganie odczuwalne zwłaszcza przy dużych prędkościach - leciuteńki ruch kierownicy i już chce skręcać. Da się przyzwyczaić, niemniej na początku mnie to irytowało.
4,0
~mix
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Na zimowych oponach przy 70km/h samochód nie chce wypaść "tyłem" jeśli próbujemy zrobić test łosia, aczkolwiek czuć przechylanie się (opony jednak są bardziej miękkie niż letnie). Na ostrych zakrętach podczas przyspieszania ma się wrażenie, że "opona zaczyna schodzić", ale samochód idzie pewnie i nie ma tendencji do podsterowności.
5,0
~myram
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Samochód prowadzi się bez zastrzeżeń. Nawet belka skrętna (podobno rozwiązanie mało precyzyjne) nie dyskwalifikuje tego kompakta. W teście przeprowadzonym w programie Automaniak w TVN Turbo, Civic jako jedyny nie wypadł na zakręcie z toru jazdy, mając za konkurentów samochody z wielowahaczowym zawieszeniem.
4,0
~ss
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Prowadzi się precyzyjnie, czuć "koła na kierownicy" ale nie w sensie odczuwania nierówności tylko kontroli. Samochód jedynie wymaga większej przestrzeni do zawracania 180% niż inne modele, ale przy precyzyjnej skrzyni i czujnikach + kamera można być zadowolonym z parkowania.
5,0
~pier
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
To najwiekszy atut. Czy na 17" 225 letnich czy na 16" 205 zimowych wraz z elektronika i przyczepnoscia mechaniczna to wzor. Nikt nie przekona mnie do tylnego napedu.Poza autami typowo sportowymi kazde znika w lusterku. Tu w zakretach ogranicza Cie tylko krzyk pasazerow:)
4,0
~Mrgii
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Prowadzi się jak po sznurku, pewnie, przewidywalnie, jedynie wspomaganie mogłoby być nieco słabsze przy prędkościach powyżej 90. Zawieszenie okazało się bardziej komfortowe niż się tego spodziewałem.
5,0
~arj
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Moze nie jest to chirurgiczna precyzja ale jest bardzo pewny. Są samochody i marki które lepiej się prowadzą ale jak na samochód typu kompakt nie można się absolutnie przyczepić.
4,0
~Łukasz
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Bardzo dobrze się prowadzi po zakrętach, ale jak dla mnie jest nieco za sztywny. Na 17 calowych kołach dziury to męka, a przecież to nie jest samochód sportowy.

Usterki Honda Civic IX

Liczba wpisów: 5

Honda Civic IX – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Andrzej
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Samochód świetnie trzyma się drogi, znakomity w zakrętach, twarde ale przyjemne zawieszenie, układ kierowniczy bardzo czuły - wspomaganie mogło by być mniej agresywne
Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting