Szukaj

Lista ocen Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW 2015-2017 (36) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~myram
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Spalanie w mojej Hondzie zależy od mojego nastroju. Ale tak na serio, zimą przy mrozach trwających ponad miesiąc czasu, na krótkich odcinkach do 9 km, auto paliło średnio 8,6-9,0 l/100 km. Gdy mrozy ustąpiły, a na term. pokazały się temp. powyżej 5 st.C na zimowych kołach (szer. opony 205) oraz przy rzadko załączającej się pewnie klimie auto pali około 7,6 l/100 km. Po zmianie kół na letnie (szerokość 225 - fabryczna) oraz coraz częściej...
5,0
~Krisucha
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Jeździłem dieslem 2.2 Civic i był bardzo oszczędny ,po zmianie na 1.8 zaskoczył mnie pozytywnie wynik spalania podczas przepisowej jazdy średnio 5.4.Oczywiście mocne wciskanie pedału gazu zwiększa spalanie ale jeśli ktoś lubi eco driving ,spokojnie uzyska naprawdę niskie wartości. P.S. Auto po dotarciu spala pół litra mniej.Pozdrawiam zadowolonych Hondziarzy.
5,0
~Mariusz
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Silnik zbudowany według japońskiej "starej szkoły" (spora pojemność, system i-vtec, łańcuchowy napęd rozrządu), proste zawieszenie i niekłopotliwa obsługa układu klimatyzacji wróżą bezproblemową eksploatację. Biorąc pod uwagę moje doświadczenia z poprzednimi Hondami koszty ograniczą się do przeglądów, paliwa i ubezpieczenia.
5,0
~Nikodem
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Do tej pory tylko przeglądy, z tematów które pojawiły się przy przeglądzie to zardzewiała obejma węża płynu od chłodnicy (2zł) i akumulator (oryginał 550zł), bo czasem pojawiało się że system stop start jest niedostępny, przeglądy w ASO w granicach rozsądku do 1 tyś zł.
5,0
~Bullk
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
jak na tą chwilę to koszty są takie jak drogie jest Paliwo a że benzzyna kosztuje obecnie 4,2 przy średnim spalaniu 6,5l- 7l Koszty nie są duże. Jak benzyna bedzie po 6 zł to zamontuje gaz i dalej będe miał to samo ; )
5,0
~Bullk
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
jak na tą chwilę to koszty są takie jak drogie jest Paliwo a że benzzyna kosztuje obecnie 4,2 przy średnim spalaniu 6,5l- 7l Koszty nie są duże. Jak benzyna bedzie po 6 zł to zamontuje gaz i dalej będe miał to samo ; )
5,0
~Łukasz
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Bardzo niskie koszty serwisowania w ASO (serwis olejowy + sprawdzenie + filtr kabinowy = 600 zł brutto). Przeglądy wypadają mi co ok 18 000 km z racji dużej ilości tras. Średnie spalanie to ok 7-7,5 l
5,0
~Mrgii
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
W samochodzie brak przypadkowych usterek. Standardowy serwis w aso. Olej, filtry, płyny, ostatnio, klocki hamulcowe. Koszt serwisu na przyzwoitym poziomie. Łatwo planować wydatki:)
5,0
~Kopernik
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Jedyne koszty to ubezpieczenie i regularna wymiana materiałów eksploatacyjnych czyli olej filtry i pióra wycieraczek. Nic więcej nawet żarówki są fabryczne.

Usterki Honda Civic IX

Liczba wpisów: 5

Honda Civic IX – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Krups
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Bajecznie tanie auto. Sam wymieniam olej, filtry, opony. Żadnych niespodziewanych wyskakujących kontrolek. Inne marki powinny brać nauczanie od Hondy.
Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting