Szukaj

Lista ocen Honda Accord VIII Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016 (45) - Ergonomia

Na liście zabraknie 22 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Drop
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
System bluetooth fajna sprawa. ale trszke go zagmatwano... choć udało mi się dojść do sytuacji gdzie nie muszę dyktować całego numeru a jedynie wybieram imię lub jakiś pseudonim .Wdszystkie przyciski pod ręką ... doskonały tempomat. Sprzęt stereo z wysokiej półki. Nagrywam lekcje angielskiego na tel i znieg aux-em na gosniki. Pendrive i ok 70 płyt które juz igdy mi sie nie będą niszczyły w schowkach.Dzwiek jak na samochód oczywiscie...
5,0
~Frugo, frugo@o2.pl
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Kokpit dla kierowcy i pasażera rewelacyjny i mega ergonomiczny. W mondeo na przykład na 1,3,5 nie dało się wyciągnąc niczego ze schowka bo lewarek nie pozwalał i był mega długi. Zdecydowanie bardziej przejrzyste wskazania zegarów, obsługa komputera pokładowego i radia super. Mimo że w mondeo był Conver+ to działał on porażkowo. BT obsługowo bardziej prosto się nie dało. Układ podłokietnika i schowków super. Okulary mieszczą się w schowku na...
4,0
~piotr@strona.pl
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Porównuje Hondę z moim poprzednikiem czyli Mondeo (na full wypasie) - no i mam niestety pewne zboczenia. Składanie lusterek - wyłączysz silnik i wyciągniesz kluczyk Honda = nie złożysz lusterek / Ford - złożysz lusterka. Drugą rzeczą a w sumie najważniejszą chyba wadą jest to, że jak zablokujesz po stronie kierowcy otwieranie okien to kierowca również ani nie otworzy ani nie zamknię okna np. pasażera co moim zdaniem jest całkowicie bez sensu....
3,0
~albert
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Ciężko jest ustawić pozycję za kierownicą. Fotele chociaż wyglądają dobrze to jednak mają za krótkie siedziska i nie są za wygodne. Sterowanie przyciskami na konsoli środkowej nie ma nic wspólnego z ergonomią, zawsze na dłużej trzeba oderwać wzrok od jezdni, aby odnaleźć właściwy przycisk, a przy tym wkuć na pamięć instrukcję obsługi.
5,0
~Daro
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Wszystko pod ręką. Mały, płytki schowek przed siedzeniem pasażera - nie wchodzi atlas Europy. Ale i tak planuje kupienie GPS i sprawa się pewnie rozwiąże. Reszta schowków OK. Wiele osób mówi, że mały jest w Tourerze bagażnik. Dla mnie wystarczy (wchodzi wózek dziecięcy bez rozkładania), a jak ktos chce wozić cement i ziemniaki to polecam Berlingo.
5,0
~Jarek
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Wszystko na swoim miejscu - tu się nic nie zmieniło. Jak patrzę na nowe samochody, do których czasem się przymierzam, to zastanawiam się dlaczego ergonomię starają się spieprzyć a ni poprawić. Wystarczy, że wejdą do Accorda jak chcą poszukać przyzwoitych wzorców :)
4,0
~EasyRider
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Ciężko dyskutować na temat ergonomiczności, każdy przyzwyczaja się do pewnych rozwiązań. Logiczne rozłożenie wskaźników. Polecam elektrycznie otwierany bagażnik. Największy minus za mały bagażnik i stosunkowo niewielką przestrzeń na nogi dla pasażerów w drugim rzędzie siedzeń.
3,0
~Alan
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Ergonomia japońska. Nie złożysz lusterek, jak nie masz przekręconej stacyjki. mnóstwo przełączników w dźwigienkach i w kierownicy. Najgorsze jest włączanie świateł przeciwmgielnych po zmroku.
4,0
~refi68
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Na początku przycisków za dużo, ale po pewnym czasie można się przyzwyczaić, zegary jak na hondę ( patrz civic) normalne, skonfigurowanie bluetoth-a wymaga lektury instrukcji niejednokrotnie...........
Dziennik kosztów dla Honda Accord VIII Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,9
l/100km
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~sengin
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Jestem przyzwyczajony do Accorda, stąd nie miałem problemów przesiadając się do nowego ale i tak wszystkiego nauczyłem się intuicyjnie, nie miałem powodów aby korzystać na skrzyżowaniu z instrukcji.
Honda Accord VIII Kombi