Szukaj

Lista ocen Honda Accord VI Sedan (179) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 137 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~vmj@o2.pl
Honda Accord VI
Sedan 2.2 Type-R 212KM 156kW
Skrzynia jest tylko 5 biegowa ;) Do normalnej jazdy na autostradzie aż się prosi o 6 bieg, bo to bardzo by wyciszyło tę szybką podróż. Seryjnie skrzynia posiada LSD czyli mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu wewnętrznym, co daje świetne prowadzenie w zakrętach, duży potencjał modyfikacji mocy tej przednionapędówce, a także pomaga w trudnych warunkach przyczepności (zima w mieście 100% na letnich i nie ma żadnego problemu). Na asfalcie pali...
4,0
~Kamil
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Tu pojawia się problem typu pięć gwiazdek to za dużo, cztery to za mało, ale porównując do innych aut w segmencie, np. Audi A4 B5, to skrzynia nie jest tak precyzyjna. Szczególnie charakterystyczny jest problem trudnej redukcji biegów z czwórki na trójkę, o ile dobrze pamiętam, ale Accordy tak mają. Poza tym przełożenia jedynki i dwójki są moim zdaniem za krótkie, co z jednej strony umożliwia dynamiczną jazdę, ale na co dzień jest irytujące,...
5,0
~patryk.dob@gmail.com
Honda Accord VI
Sedan 2.3 16V 154KM 113kW
4 biegowy tiptronik jest w zupelnosci wystarczajacy. Troche sie go obawialem ale teraz nie zaluje ze go mam. Biegi zmieniaja sie plynnie, a jak przycisne to ciagnie do prawie 7 tys. obrotow. jesli chce go bardziej pomeczyj zalaczam sekwencyjna zmiane. Nic przejmowac sie nie musze ze za mocno przeciagne, bo jak nie zmienie biegu skrzynia zrobi to za mnie.Cos pieknego. Przy 140 km/h mam jakies 4tys. obrotow czyli ok. Ktos moze powiedziec ze inne...
4,0
~shadow
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
skrzynia biegów pracuje tak jak 5 lat temu, czyli bardzo płynnie wskakują biegi, są krótkie przełożenia, więc jest to bardzo wygodne. problem jest z 1 biegiem czasami ponieważ nie chce wejść, ale wystarczy puścić bieg na luz, puścić sprzęgło i wtedy wchodzi. zmieniałem w swoim accordzie sprzęgło. cena za komplet wyszła mnie 490 zł z wysyłką z hurtowni motoryzacyjnej. sprzęgło posiadam EXEDY, a to samo sprzęgło w sklepie motoryzacyjnym 1200 zł...
4,0
~Borek
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Ogólnie to nie mogę powiedzieć złego słowa na temat pracy skrzyni biegów. Nie ważne w jakim stylu jeździmy, skrzynia zawsze bardzo dobrze reaguje na polecenia. Jedyną kwestią jest dość długi skok lewarka, myślę o zamontowaniu short shiftera, który skróciłby ruch jaki trzeba wykonać, co przekłada się na cenne sekundy podczas sportowej jazdy. Sam moment wbicia biegu jest zbilansowany.
4,0
~lutek
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
biegi wchadza dobrze. bardzo ale to bardzo zadko przytnie sie 1 (moze na 6000km co nia zrobiłem było to z 4-5 razy). wsteczny tak jak w prawie w wiekszosci samochodów ma opory i ciezko wrzucic trzeba nieraz 2 lub trzy razy wcisnac sprzegło zeby biegł wpadł bez zgrzytu ale to normalka. troche przy ciezko chodzi lewarek ale chyba tak miało byc (sportowo) ogólnie ok
4,0
~Kacper98
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Jak przystało na samochody japońskie lewarek jest bardzo precyzyjny, biegi się zmienia z przyjemnością, skrzynia jest bardzo dobrze zestopniowana. Niestety tutaj jak i w innych autach japońskich jakimi jeździłem jest problem z wbijaniem wstecznego (trzeba nawet kilka razy wysprzęglić aby wszedł) ale ponoć ten typ tak ma.
3,0
~Kamil_D
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Tutaj tylko przeciętnie, bo chodzi nieco za ciężko i za mało intuicyjnie. Wymaga przyzwyczajenia i zgrania z kierowcą, czasami któryś bieg potrafi nie wskoczyć tak, jakbyśmy sobie tego życzyli. Olej wymieniałem, nic to nie zmieniło w kwestii działania skrzyni biegów.
3,0
~djdjdjd
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Skrzynia jest odpowiednio zestrojona jednak brak 6 biegu... dla mnie jest to jedna z największych wad tego samochodu. Jadąc po autostradzie z prędkością 140 km/h mamy praktycznie już załączony vtec. Tylko po co? Nie dość, że jest głośno to do tego bardzo nieoszczędnie.
Dziennik kosztów dla Honda Accord VI Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
32,67 zł
6,8
l/100km
9,7
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~bazants
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
W zasadzie to pracuje bardzo dobrze wszystkie biegi są blisko siebie nie trzeba machać ręką. Podczas jazdy wszystkie wchodzą bardzo precyzyjnie. Podczas postoju czasami nie chce wejść 1 lub wsteczny wtedy należy wysprzęglić i jest ok. Za ten mały minus daje 4,5 gwiazdki
Honda Accord VI Sedan