Szukaj

Lista ocen Honda Accord VI Sedan (155) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 161 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Radekx
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Po moich 80 tys i ogólnym przebiegu 218 tys -2 łożyska z tyłu + 1 uznana reklamacja= 1000zł . -Teraz odzywa się kolejne łożysko jednak nie wiem jeszcze które. -Wymieniona \"gęsia szyjka\" ,czyli siatkowy element układu wydechowego koszt 100 zł z robocizną. -Uszkodzony jeden z przewodów klimatyzacji. Zabiorę się za to na wiosnę. -Ciągle przepalające się żarówki w przednich reflektorach po 25-30 zł. Poszło już z 20 szt=550zł....
5,0
~kvazzi
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
przez 3 lata i 30 tyś km nie robiłem prawie nic. Po kupnie było to tylko sonda lambda i dwa łozyska w kołach. Reszta to tylko olej i materiały eksploatacyjne. Jeden z najlepszych samochodów jakimi jeżdziłem. Chociaż chyba żaden samochód nie dorówna mazdzie 626 którą zrobiłem 300 tyś km prze 3 lata i oprócz niektórych elementów zawieszenia nie robiłem NIC. Zezłomowałem ją jak miała 380tys km a silnik chodził jak diesel. Z dodatku nie miała...
5,0
~Kamil
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Żarówka mi się przepaliła, ale teraz siedzą mocniejsze, więc w sumie nawet się cieszę, że miałem wymówkę, żeby kupić nowe. Antena przestała się wysuwać, zerwana plastikowa linka idąca przez antenę. Nowy zestaw z anteną w ASO to 100 zł, więc dziękuję, ale mi się chować nie musi. Nawet lepiej, bo po odłączeniu nie słychać tego irytującego dźwięku chowającej/wysuwającej się anteny. I przestała działać centralka drzwi pasażera, ale godzinka...
4,0
~shadow1989
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
z drobiazgów które miałem problem to: - wymiana kostki stacyjki ( przepala się, wada seryjna modelu) - wymiana szpuli przewodów SRS - nie otwiera mi się szyba z przodu od kierowcy - nie otwierają mi się drzwi prawe z przodu na pilot a z troszkę grubszych spraw: - szybkie zużycie klocków hamulcowych z tyłu - wymiana poduszki pod silnikiem - wymiany kilku sworzni wahacza - wymiana kilku wahaczy - wymiana jednego amortyzatora więc to...
4,0
~shadow
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
największą wadą samochodu jest przepalająca się kostka stacyjki, tak myślę że poprzedni właściciel dlatego go zostawił w komisie, ja ten problem bardzo szybko rozwiązałem. jest to wada fabryczna modelu. małym problemem jest też troszkę elektryka, mi np. nie działa szyba od kierowcy, (silniczek w siłowniku, a ceny używanego są bardzo wysokie) reszta jest to co w innych samochodach, hamulce, układ kierowniczy i zawieszanie, na nic innego nie...
4,0
~Racjel
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Z drobnych usterek problemem są klamki, które pękają, a koszt wymiany (nawet na używkę) to nawet ponad 200 zł. Ja sam dałem radę naprawić i wzmocnić, a nie jestem mechanikiem. Poza tym siadają mi po kolei silniczki centralnego, ale to koszt 50 zł, a montaż banalny. Kroserii nie oceniam, bo miałem bite auto i 3 lata po naprawie powoli wychodzi rdza, w szczególności na nadkolu i masce.
5,0
~Adam
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Do najczęstrzych usterek należą - brak usterek. Auto pewne. Pomimo wielowachaczowego zawieszenia obu osi - prędzej buda Wam zgnije - niż coś się poważnego popsuje. Łączniki i gumy - normalne zużywanie, proporcjonalne do stanu naszych polskich dróg. Ja używam auta za granicą - całe zawieszenie (oprócz wspomnianych wcześniej amortyzatorów i sprężyn) fabryczne.
5,0
~kbr11@wp.pl
Honda Accord VI
Sedan 2.3 16V 154KM 113kW
Jak mi to ktos kiedys powiedzial ze Accord to nudne auto bo sie nie psuje:) Ja swoja kupilem bardzo zadbana ze sprawdzonym przebiegiem 97 tys i wymienilem narazie podstawowe rzeczy: tarcze, klocki i rozrzad z pompa wody no i obowiazkowo filtry i oleje. Mam nadzieje ze na tym bedzie spokoj, ale po opiniach znajomych nie maja problemow i bardzo chwala, wiec oby tak bylo:)
5,0
~Michał
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Nic. Oleje, filtry, nabicie i odgrzybienie klimy czyli bierzące materiały eksploatacyjne. Aaaa. Wymieniłem jakiś drążek w przednim zawieszeniu bo się trochę tłukł ale przy przejściu z 15" na 17 - calowe felgi raczej oczywistym jest pogodzenie się z faktem szybszego zużywania elementów zawieszenia. Kolega śmiga na 15" i przez 2 lata jeżdżenia po krakowie nie wymienił nic.
4,0
~Kamil_D
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Zapiekające się tłoczki w zaciskach hamulcowych, polecam regenerację od razu po kupnie. Przepustnica, silniczek krokowy i inne potrafią być zasyfione jakimś nagarem, należy to zdemontować i wymyć, chwila moment. U mnie poszedł jeszcze zamek prawych drzwi przednich i podnośnik szyby w tychże - to pierwsze naprawiłem, drugie będę musiał wymienić.
Honda Accord VI Sedan