Szukaj

Lista ocen Honda Accord IV (49) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 40 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~FioleK
Honda Accord IV
Coupe 2.0 i 16V 133KM 98kW
Na początku miałem sportowe sprężyny Eibacha. Samochód ładnie wyglądał, mało się wyginał w zakrętach, ale to nie na nasze drogi. Założyłem zwykłe. Komfort jazdy jest teraz o niebo lepszy niż w Mazdzie 3 ojca (a Mazda ma naprawdę dobre zawieszenie). Wahacze górą!! Nie kupujcie samochodów z belką skrętną!! Unikajcie McPersona z przodu. Wracając do tematu - po wymianie sprężyn samochód oczywiście bardzie się wygina w zakrętach, ale dobrze...
4,0
~mts
Honda Accord IV
Sedan 2.2 i 16V 150KM 110kW
Zawieszenie średnio-twarde, wielowahaczowe, porównując do samochodów z tamtych lat-rewelacja. Nie ma dużych przechyłów na zakrętach, trzyma się, aczkolwiek opony nieco za wąskie jak na możliwości silnika, przy większych prędkościach powyżej 180km/h nie czuję sie zbyt pewnie, nie jest bardzo stabilny, chociaż daje radę. Hamulce co najwyżej przeciętne, do możliwości samochodu nie do końca dobrze spasowane. Średnica zawracania prawie 12m ( w...
4,0
~DAREK niuton_dk@wp.pl
Honda Accord IV
Sedan 2.0 16V 110KM 81kW
Konstrukcja w porównaniu z VW, czy innymi europejczykami wręcz kosmiczna. Trochę zbyt sprężyste jak na nasze drogi. Komfort na trasie czy zakrętach zadowalający. Brak rzechyłów na łukach trzyma sie jak po szynach /tylko opony znikaja szybciej/. Trwałośc akceptowalna, cena i dostępnośc części jak u europejskiej konkurencji. Hamulce podatne na fadding.
5,0
~pawel.szymula@gmail.com
Honda Accord IV
Sedan 2.0 i 16V 133KM 98kW
Miękko, dostojnie - po przesiadce z Civicka EJ9 czułem się, jakbym płynął katamaranem po spokojnych wodach oceanu :) Obecne odczucia są już troszkę gorsze, ale dalej jest wygodnie - zapewne do momentu wrzucenia nowych amortyzatorów i sprężyn Skunk2 - będzie beton :D
4,0
~kędziorno
Honda Accord IV
Sedan 2.0 i 16V 133KM 98kW
...wspomaganie ok,zawieszenie fajne na szybkie wypady ale na trasie trochę za twarde ale mi do czegoś innego auto służy...z hamulcami jest ok po naprawie ale zeby zmienic tarcze trzeba wywalic łożyska co troszkę kosztuje...
5,0
~Komar
Honda Accord IV
Sedan 2.2 i 16V 150KM 110kW
Naprawdę dobrze trzyma się drogi na w miarę niskich oponach, a przy tym jest bardzo komfortowy. Nawet po gdańskiej można jechać cały czas w granicach 170km/h komfortowo i bezpiecznie. A przy tym jest cicho w środku.
3,0
~kozakmaster@o2.pl
Honda Accord IV
Coupe 2.0 i 16V 133KM 98kW
To nie auto dla świeżego kierowcy, który po kursie w samojeżdżącym yarisie czy corsie nie musiał tak naprawdę prowadzić. Auto ma dość twarde zawieszenie, przez co trzeba trochę doświadczenia by nim dobrze władać.
4,0
~szyna
Honda Accord IV
Sedan 2.2 i 16V 150KM 110kW
Dla mnie trochę \"za luzny\". Chodzi mi tu o czulosc wspomagania. Zarówno w poprzedniej jak i w tej dla mnie troszkę jest luźne to wspomaganie, nie czuc idealnie wozu. Przejedźcie się Mercem, albo Lexusem...
5,0
~Castillon
Honda Accord IV
Sedan 2.0 16V 110KM 81kW
Wielowahaczowy, wznowiony później w autach, które jako nowe kosztują grubo powyżej stu tysięcy. Jeździ się tym jak go-kartem, choć przestrzegam prze rolą wagi auta: w stanie do jazdy 1300 kg!
Dziennik kosztów dla Honda Accord IV
Średni koszt przejechania 100 km
40,50 zł
8,0
l/100km
11,3
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~chaos_1982
Honda Accord IV
Sedan 2.2 i 16V 150KM 110kW
Po 4-ch porzednych dzwonach, autko jest z jednej strony krótsze o 4cm:), nie wplynelo to jednak na doskonale wlaściwości jezdne wielowchacza hondowskiego.
Honda Accord IV