Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW 1998-2002 (11) - Silnik

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~pablo_fso
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Silnik na wtrysku Boscha pracuje spokojniej ale jest chyba mniej elastyczny niż wersja Abimexa ze starszego modelu. W praktyce jednak osiągi sa wystarczajace. Silnik jest też dobrze jak na Poloneza wyciszony ale tylko do 3500obr/min bo potem jest głośny. Edit po 2 latach : przez 40 tys km silnik sprawował się bezbłędnie. Przy 160tys km niestety jego żywot zakończyła kolizja drogowa bo jeździł by pewnie dalej.
5,0
~Krystian Wójcik
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Silnik pracuje cicho,jest elastyczny,dobrze zbiera sie z każdego biegu.Nie bierze oleju,jest praktycznie bezawaryjny. Wiadomo że trzeba o niego dbać i wymieniać płyny i olej,a także wszystkie paski jak w każdym zresztą samochodzie. Ale w zamian otrzymamy niezawodny silnik
3,0
~specjalista
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
W porównaniu do poprzedniego Poloneza (GLI Abimex bez gazu) jest słabszy. Na benzynie nieco lepiej niż na LPG. Ale za to cichszy i pracuje równiej.
4,0
~Pkr
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Tanie części, świetnie współgra z LPG, mało się psuje, albo nawet wcale. Mógłby mieć tylko oczywiście więcej mocy.
4,0
~Sylwek(STACHO)
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Silnik chodzi cicho, czasami przy rozruchu zajargoczą zawory zanim wyreguluje je hydraulika.
5,0
~donkrs
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
głośny ale jak się go porządnie przydusiło to maluchy brał :P
3,0
~Damian
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Da się jeszcze tym jeżdzić, chociaż w mieście trzeba ciągle wachlować biegami.
2,0
~garland (at) poczta.fm
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
No niestety. Osiągi mało rewelacyjne, dużo pali - jedyne pocieszenie: LPG
3,0
~lubelak
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
silnik dosc silny i zrywny jak na mase auta i pojemnosc
5,0
~martyna
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
W mieście wcale nie pozostaje daleko w ogonie.
FSO Polonez Atu Plus