Szukaj

Lista ocen Ford S-Max I Van (118) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 68 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Fazabb
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
Największa zaleta i zarazem wada tego auta. Super pewne prowadzenie i stabilność przy dużej prędkości z której auto wytrącają tylko silne podmuchy bocznego wiatru a nie stan nawierzchni. Nie raz dochodziłem do granic możliwości silnika i czułem się bardzo pewnie. Niesstety to co w trasie jest zaletą w mieście, na złych nawierzchniach, drogach nieutwardzonych itp. Jest przekleństwem tego auta. Poprzeczna nierówność na drodze np dylatacja na...
5,0
~stanley.247@o2.pl
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
Wada tego zawieszenia jest słabe wybieranie nierówności poprzecznych. Ogólnie jest dość twarde. Za to w sytuacjach awaryjnych to rewelacja. Miałem sytuację przy 70 km/h kiedy musiałem nagle uciekać na bok i powrócić, a miałem tylko 1 metr do barierki. Auto doskonale słucha się kierowcy wykonującego gwałtowne manewry. Omijanie dziur zauważonych w ostatnim momencie też bez problemowe. Pełna kontrola i przewidywalność. Auto słucha się jak sługa....
5,0
~Jarek
Ford S-Max I
Van 2.3 Duratec 161KM 118kW
To prawdziwa przyjemność jeździć tym autem zawsze i wszędzie. Poziom resorowania, stabilność przy każdej prędkości, zachowanie przy gwałtownych manewrach … wszystko wręcz wzorowe. Potencjał na silnik o znacznie większej mocy. Mam zawieszenie z regulowaną siłą tłumienia i jestem z tego ustrojstwa zadowolony – różnica pomiędzy skrajnymi ustawieniami bardzo wyraźnie wyczuwalna, więc w zależności od drogi lub humoru zmieniam ustawienia...
5,0
~Babu
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Tu powołam się na tytuł artykułu z autocentrum: RODZINNY SZYNOBUS. Odpowiednie dać rzeczy słowo. Ten samochód naprawdę jedzie jak po szynach!. Jedyne do czego można mieć "ale" to promień skrętu. Biorąc jednak pod uwagę rozmiar i przeznaczenie samochodu to wygląda na marudzenie. Kilkadziesiąt tysięcy kilometrów i ani jednego zachowania auta, które wzbudziłoby mój niepokój.
5,0
~karol14789
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
jeżeli chodzi o układ jezdy samemu trzeba to zobaczyć, powiem tak jeździłem wieloma nowymi autami typu vw golf VI skoda fabia itd ale to nie było to co w fordzie s-maxie, tutaj układ jezdy nie powoduje zmęczenia kierowcy i chyba to jest jedną z największych zalet. Po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów dziennie nie odczuwa się zmęczenia tak jak w innych autach.
5,0
~Krzychum
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
Jak na auto o tych gabarytach to bardzo dobrze a wiem co mówię bo na codzień jeżdżę różnymi samochodami, trzeba tylko pamiętać, że to stosunkowo wysokie auto. W zakrętach znacznie lepszy od Berlingo, Zafiry i Tourana a na prostej od Vectry czy Passata (pewnie ze względu na dużą masę i precyzyjny układ kierowniczy).
5,0
~stanley.247@o2.pl
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
Miałem pewne obawy jak będzie się jeżdzić tak sporym i wysokim autem. Myślę że biorąc pod uwage masę,gabaryty i vanowaty kształt-można powiedziec krótko: rewelacja. Nie jeden kompakt gorzej trzym sie w zakrętach. Nie wynosi z zakrętu,prawie sie nie przechyla.Prawie nie czuć że jest sie na łuku i to przy sporych predkościach.
5,0
~Marek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Jak na tak wielki i wysoki samochód to prowadzi się doskonale. Nawet mimo maksymalnego obciążenia, samochód sprawuje się bardzo dobrze. Oczywiście nie jest to roadster wgryzający się w zakręty na górskich serpentynach, ale w takich warunkach też sobie przyzwoicie radzi.
5,0
~fan
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
rewelacja jak na taką pozycję za kierownicą,mimo że opony mam 16 cali ,ale ze względu na nasze drogi to najlepsza opcja,bo zawieszenie nie dostaje mocno w kość a i tak jest spoko,Fordy są znane z dobrego prowadzenia i ja mogę tylko to potwierdzić
4,0
~maciekson_85
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Jedna z największych zalet auta, prowadzi się bardzo bezpośrednio, dobre czucie drogi. Dla niektórych może być za twardo. Po przesiadce z bardzo miękkiego Avensisa byłem trochę w szoku ;) Na minus promień skrętu, trzeba się często łamać na 2 razy.
Ford S-Max I Van