Szukaj

Lista ocen Ford S-Max I Van (133) - Silnik

Na liście zabraknie 53 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Jarek
Ford S-Max I
Van 2.3 Duratec 161KM 118kW
Największym atutem silnika jest poziom wyciszenia – jest bardzo dobrze. Do jakichś 3tys/min niemal nie słychać go wcale (więcej niż 99% czasu jazdy w mieście) zaś do 4tys/min słychać wciąż niewiele. W mieście, przy normalnej jeździe, w zasadzie bardzo rzadko trzeba kręcić wyżej. Na trasie, przy dynamicznej jeździe, trzeba cisnąć mocniej i wtedy silnik hałasuje donośniej, przy czym nie jest to żaden soczysty gang a jedynie zwykły...
5,0
~karol14789
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Silnik w tym aucie jest od peugeota dokładnie z modelu 407 jak mówił mój elektronik. Ten sam silnik jest stosowany w volvo V50. Nie wierzyłem dopóki dopóty elektronik sam mi nie otworzył maski swojego auta i nie ściągnął obudowy górnej. Odpalając volvo silnik miał taki sam dźwięk yle że przy volvie jest głośne włączenie sprężrki klimayzacji a w Fordzie jej nie słychać przy włączaniu. Silnik jak na turbo diesla bardzo zrywny jak dla mnie. Nie...
3,0
~Fazabb
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
Silnik 2.0 benzyna trzeba wkręcić na obroty żeby dynamicznie pojechać lub wyprzedzić. Do wyprzedzania najlepiej jeszcze redukować chociaż wszystko zależy od sytuacji. Pali dużo jak na swoją moc. Średnio 10.5 latem w cyklu mieszanym a zimą (mieszkam w Finlandii) z oponami z kolcami 10 na trasie po mieście nawet 15-17 litrów na 100km. Za to nagrzewa się szybko i łatwo odpala nawet w duży mróz (-36 dał radę). Niestety mój brał też olej średnio...
4,0
~zorp@o2.pl
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Ten silnik to mocna strona auta. Dynamiczny, ekonomiczny i bezawaryjny. Przy wymianach części eksploatacyjnych wg planu bardzo trwały, dopiero przy 200 tys turbina zaczęła \"opóźniać\" ale i tak trzyma moc. Przez 200 tys jeden wyciek oleju przez zimering na rozrządzie. Cykl mieszany 20% trasa/80% miasto spalanie na poziomie 7-7.5. Nie lubi \"mulącej\" jazdy. Jak na początku oszczędzałem go to często komputer wywalał błąd. Przy \"mulącym\"...
4,0
~stanley.247@o2.pl
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
NIe jest to rewelacja,ale do zwykłej jazdy wystarcza. Ideałem byłby 2.5 l ,ale niestety koszty sa niekiedy granicą nie do pokonania. Diesla raczej nie brałem pod uwagę ze względu na droższa eksploatację {oczywiście z wyjątkiem paliwa},wrażenia dżwiekowe,a przede wszystkim na rady mechaników. Nie jeżdże zbyt dużo wiec po co przepłacać.A benzyniaki są ponoć prawie niezawodne w przeciwieństwie do nowoczesnych ropniaków. Byle co i koniec jazdy.19...
5,0
~Marek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
140 KM w dieslu R4 oczywiście nie ma porównania z silnikami 3 litrowymi czy większymi. Ale w swojej klasie jest - moim zdaniem - znakomity i wystarczający do tego samochodu ważącego 1,7t. Starty ze świateł nie są problemem, także szybka jazda autostradowa czy wyprzedzanie ciężarówek. Trzeba tylko pamiętać że w przypadku obciążenia samochodu 5 osobami i z pełnym bagażnikiem jego możliwości wyprzedzania będą ograniczone. Ale to wydaje mi się...
4,0
~Mateusz Śnie
Ford S-Max I
Van 1.8 TDCi 125KM 92kW
Jak na taki duży samochód radzi sobie całkiem dobrze. Odczuwalna jest niestety spora turbo dziura ale jak już obroty sięgają trochę wyżej to wyprzedzanie nawet z cała rodziną na pokładzie (3 dorosłych + dwoje dzieci w fotelikach) nie jest czymś nie wykonalnym. Choć wiadomo że sportowych osiągów nie można oczekiwać, spokojnie bezpiecznie i pewnie można się poruszać w mieście i poza nim.
5,0
~Marek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Kultura pracy silnika jest na zadowalającym poziomie, jak na technologie TDCI mogło być ciszej, ale ogólnie i tak jest ciszej niż w TDI. Przy rozgrzanym silniku do 120 km/h silnik jest bardzo cichutki. Z hałasem jest gorzej powyżej 160 km, ale nie można aż tak narzekać. Elastyczność jest świetna, jedynie drobna turbo dziura na 2 biegu może przeszkadzać. Jednak to kwestia przyzwyczajenia.
2,0
~BoguNierobow
Ford S-Max I
Van 1.8 TDCi 125KM 92kW
125km 310nm liczby szału nie robią jednak do normalnej jazdy wystarczający 200km/h na tempomacie też jechal śmiało do chwili w którym zaczęły się problemy z wtryskami. Kompleksowa naprawa układu paliwowego 5tys zł przed 2019r. Usterki egr, świec sterowników to norma. Silnik pancerny, osprzęt wrecz odwrotnie. Spotkałem te wersję silnikowe z przebiegiem 600tys km i jeździło dalej.
4,0
~stanley.247@o2.pl
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
Pojawiła się przypadłość , która w tych silnikach czasem występuje. Czyli potrafi nie zapalić od pierwszego razu po krótkim postoju jak jest rozgrzany. Bywa też, że nie wchodzi od razu po uruchomieniu na prawidłowe obroty. Tu z kolei jak zimny. Ale to rzadkie zjawiska i nie są kłopotliwe. Wystarczy po prostu odpalić powtórnie. Oleju spala bardzo mało.
Ford S-Max I Van