Szukaj

Lista ocen Ford S-Max I Van (84) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 102 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~firma@wp.pl
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
-oryginalny zestaw DVD nie gra w tylnych głośnikach mimo informacji w instrukcji,że powinien-serwis się poddał(nikt nic nie wie) -lewy reflektor ksenonowy po ok 30min świeci zbyt wysoko i oślepia.serwis mota się z tym już rok i nie może sobie z tym poradzić.najpierw zerowali przez pół roku sterownik,później wymienili reflektor,następnie czujnik poziomowania i dalej to samo.teraz skończyła się gwarancja ciekawe co wymyślą. -cieknie woda z...
2,0
~Marcin F
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Dwu mas, Klima, alternator, turbo, zawieszenie, elektryka raz od czasu pobiera prąd że rano wstajesz i akumulator wylądowały, blacha sama się wygina bardzo słaba, turbo przepuszcza spaliny do kabiny, płyn chłodniczy zaczął uciekać, koło dwumasowe wymienione z sprzeglem po 250tys km auto mą swoje wady ale nadal bym go kupił bo jest dynamiczne komfortowe, ergonomiczne i ma coś w sobie że przyjemnie się nim jeździ .
3,0
~Kuba
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
ZAŁAMANIE NA MASCE SILNIKA W MIEJSCU GDZIE ZNAJDUJE SIĘ ZAMEK (maska prawdopodobnie do wymiany) FOTEL PASAŻERA PĘKA W GÓRNEJ CZĘŚCI NA SZWIE i UWAGA na perfumy samochodowe (w płynie) jeżeli kropla spadnie na plastik na konsoli i przy skrzyni biegów plastiki się rozpuszczają (jaja !) z czymś takim w żadnym aucie się nie spotkałem (ciekaw jestem czy uwzględni to gwarancja)
4,0
~zorp@o2.pl
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Właściwie nie było! Przy pizdowatej jeżdzie EGR się zasyfia i komputer wywala błąd, co jest właściwie regułą. Diagnozowałem to w serwisie, bo nie wiedziałem o co chodzi. Chcieli wymieniać (2800 zł) ale zacząłem dynamiczniej jeżdzić i problem zniknął na zawsze. Auto MUSI być czasem przegonione konkretnie i tyle. Jak każdy współczesny diesel.
2,0
~Sławek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Po 36 000 KM zaliczyłem pierwszą powazną awarię tj. blokadę hamulca ręcznego. Nie obylo się bez wizyty pomocy Forda na mieście. Pan musiał \"siłą\" zerwać linkę i dopiero mogłem ruszyć. Teraz od ponad dwóch tygodni czekam na części, które muszą przywieść z Kolonii.
5,0
~Vein
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 130KM 96kW
raz zdarzyło się że nie chciał jechać, problemem okazała się (ekologia) czyli DPF od tamtej pory biorę auto na trasę i na 4 biegu przy prędkościach 110-120km/h go zwyczajnie przepalam i autko śmiga jak ta lala
5,0
~Fazabb
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
Poważnych usterek brak. Auto zawsze mnie dowiozło gdzie chciałem i nigdy się nie zawiodłem. Raczej solidna konstrukcja w której poza wymianą części eksploatacyjnych nie trzeba niczego się obawiać. Mogę każdemu polecić.
4,0
~bieniek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Jedna. Padła pompa paliwa siemens. Gubiła ciśnienie i auto gasłoprzy spokojnej jeździe. Może to wina zaworów na pompie ale zdecydowałem się na wymianę całości z zaworami. Auto kupiłem z usterką z niemiec
2,0
~Olek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
skrzynia padła po 236 tys. Wymiana dwumasy, uszczelniaczy, sprzęgla, łozysk...i co? **** synchronizator postanowił sobie się spieprzyć. Mimo wydanych 5 tys szykuje się jeszcze ze 2 tys. na skrzynie.Paranoja
Dziennik kosztów dla Ford S-Max I Van
Średni koszt przejechania 100 km
44,00 zł
7,9
l/100km
11,4
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Babu
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Alternator, dało się naprawić, podobno przypadłość większości... lepsze to niż panewki lub zapchany filtr cząstek stałych. Nie myli się ten, kto nic nie robi, nie psuje się auto, co nie jeździ.
Ford S-Max I Van