Szukaj

Lista ocen Ford S-Max I (129) - Stosunek jakość/cena

Na liście zabraknie 127 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Maciej B
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
dobrze (takie 4 minus) bo auto jest tanie (stosunkowo) dla wersji podstawowej. Ale jak dołożyć trochę dodatków i bajerów to robi się ekskluzywnie, a przecież nie jest to auto luksusowe. UWAGA! nie zamawiajcie systemu nagłośnienia premium. To jakiś szajs i całkowite nieporozumienie. Dwa razy więcej tekturowych głośniczków to jeszcze nie hi-fi!! Lepiej za te pieniądze dołożyć webasto, albo automat (czego żałuję nieprzerwanie)
4,0
~szejk
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Jest dość drogi, jak na Forda się ciśnie ;)ale jednak auto jest spore. Za to materiały na prawdę niezłe, większość z przodu jest miękka, aluminium to aluminium, a nie pomalowany plastik. Im dalej do tyłu tym gorzej ale cudów w tej klasie nie ma co się spodziewać. Można uzyskać min. 10% rabat przy zakupie więc końcowa cena wygląda lepiej od katalogowej. Samochód tej wielkości i tym wyposażeniu w stajni
3,0
~Karol
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Nowego bym nie kupił, gdyż bogata wersja kosztuje bardzo dużo relatywnie do cen aut innych producentów o podobnym wyposażeniu. U Forda za kluczowe, dodatkowe dogodności trzeba płacić i nie ma ich w standardzie. Chociażby MAZDA w najlepszej wersji wyposażenia oferuje więcej na mniejszą cenę. Ja mam wersję Titanium, ale to jest takie gołe Titanium. Używany jak najbardziej polecam.
4,0
~Radek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Auto w zakupie jest drogie, biorąc pod uwagę rocznik-wyposażenie i jakość wykonania. Według mnie jest zbyt drogi, mówię oczywiście o aucie z pewną historią, kupione z pewnych rąk, za które zapłacimy odpowiednio więcej niż na znanym portalu... Cudów nie ma, za dobre auto trzeba zapłacić więcej niż średnia cena rynkowa, która w tym przypadku jest bardzo wysoka
4,0
~tekal@neostrada.pl
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 130KM 96kW
5 za niezawodność, ale jeszcze raz napiszę do specjalistów forda od costs savings, Panowie dopłata za alu felgi w samochodzie za ponad 30 tysEUR, nie wspominając o xenonach (polecam!) to przegięcie, które nie ma nic wspólnego z profesjonalnym podejściem do klienta (żeby było jasne tu nie chodzi o pieniądze). Plus za wyposażenie seryjne w zakresie bezpieczeństwa biernego.
5,0
~Tomek Wielkopolska
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Mi zależało na kratce. Udało mi się załatwić kratkę a samochód z rocznika 2011!!! :-) A więcej powiem Wam kontaktowałem się z 19 salonami Forda. Cena katalogowa była 164.000 zł brutto a moja ostateczna zakupowa 127.000 zł brutto. Miałem przy tym pełne odliczenie VATu. Ford ma baaaardzo dużą marżę naprawdę warto tydzień się pomęczyć i sporo zaoszczędzić!!!
5,0
~Jacek
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Duże bezawaryjne , bardzo bogato wyposażone , wygodne i ekonomiczne auto wykonane z naprawdę dobrych materiałów za 100 tys netto to dużo ??? ( proszę sprawdzić ceny w MB ( B-klasa średnio wyposażona ) lub BMW ( 3ka bez dodatków ) lub Audi ( dość dobrze wyposażona A3). Zawsze można kupić okazję prosto z Niemiec ,Francji itd. po korekcie licznika itp.:-)))
2,0
~Lux
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Spodziewałem się dostać kawał porządnego auta za trochę wyższą kasę niż passaty itp. Niestety wielkość nie idzie w parze z jakością. Wykończenie wnętrza jest słabe, psuje się elektronika. Koszty codziennej eksploatacji też nie są niskie, bo auto pali dużo więcej niż powinno, byćmoże ze względu na idiotycznie działającą skrzynię.
3,0
~Sławek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Koszt zakupu auta nie był mały, podobnie jak jest w nowym modelu, przy czym nowy model jest jeszcze droższy. Pomimo dużego kosztu zakupu, widać wiele bzdurnych i niepotrzebnych oszczędności np. brak teleskopów przy masce silnika, czy nie do końca spasowane materiały pod siedzeniami. Podobnie hamulec ręczny za bardzo plastikowy.
3,0
~zadowolony
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
Dość drogie auto jako nowe i jako używane. Jakość wykonania za to dużo lepsza niż w tańszych francuzach czy nawet VW czy Oplu. Niestety cień na to rzucają 2 elementy. Piękna ale bardzo szybko wycierająca się dźwignia ręcznego- dokładnie plastik chromowany. Przyciski od sterowania klimatyzacją- ściera się chrom.
Ford S-Max I