Szukaj

Lista ocen Ford S-Max I (121) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 135 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~stalot
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Nie wiem czy to tylko u mnie (jeden z pierwszych który wyjechał z fabryki po faceliftingu), ale: - 3000 km - engine mulfunction (modul sterowania komputerem do wymiany, trzeba było czekać 3 tygodnie na przyjazd cześci z Koloni) UWAGA! Samochód zgasił silnik i wyłączył oświetlenie przy 140 km/h podczas gęstego ruchu po zmroku na autostradzie w Dreźnie (ups) -3000 km - wrócił samochód lawetą z serwisu i... zdeformowana tarcza hamulcowa do...
1,0
~Luks
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
I tu niestety muszę powiedzieć wprost: jest to moje najdroższe dotąd auto i jedyne, które musiało podróżować do warsztatów na lawecie. Najpoważniejszą awarią było całkowite wyrwanie półośki. Auto stanęło w poprzek drogi i koniec. Jest to moim zdaniem nieakceptowalna jakość. Pękła również sprężyna zawieszenia, przepalił się bardzo szybko wydech. Lustra reflektorów stopniowo się wypalały, tak że przy przebiegu powyżej 200.000km nie pomagały już...
2,0
~Lux
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
A więc: urwana półoś podczas cofania na parkingu (konieczna laweta!!!), poważna awaria zawieszenia podczas wyjazdu w długą trasę - pękł jeden z wahaczy, auto zaczęło pływać (konieczna laweta), awaria filtra DPF podczas wyjazdu na wakacje. Obyło się bez lawety, ale konieczna była kompletna wymiana filtra. Na koniec przy przebiegu 290tys. kompletnie poddała się skrzynia. Jak się okazało, miała prawdopodobnie od kilku dni wyciek, którego nie...
4,0
~firma@wp.pl
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
-oryginalny zestaw DVD nie gra w tylnych głośnikach mimo informacji w instrukcji,że powinien-serwis się poddał(nikt nic nie wie) -lewy reflektor ksenonowy po ok 30min świeci zbyt wysoko i oślepia.serwis mota się z tym już rok i nie może sobie z tym poradzić.najpierw zerowali przez pół roku sterownik,później wymienili reflektor,następnie czujnik poziomowania i dalej to samo.teraz skończyła się gwarancja ciekawe co wymyślą. -cieknie woda z...
2,0
~Marcin F
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Dwu mas, Klima, alternator, turbo, zawieszenie, elektryka raz od czasu pobiera prąd że rano wstajesz i akumulator wylądowały, blacha sama się wygina bardzo słaba, turbo przepuszcza spaliny do kabiny, płyn chłodniczy zaczął uciekać, koło dwumasowe wymienione z sprzeglem po 250tys km auto mą swoje wady ale nadal bym go kupił bo jest dynamiczne komfortowe, ergonomiczne i ma coś w sobie że przyjemnie się nim jeździ .
3,0
~Kuba
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
ZAŁAMANIE NA MASCE SILNIKA W MIEJSCU GDZIE ZNAJDUJE SIĘ ZAMEK (maska prawdopodobnie do wymiany) FOTEL PASAŻERA PĘKA W GÓRNEJ CZĘŚCI NA SZWIE i UWAGA na perfumy samochodowe (w płynie) jeżeli kropla spadnie na plastik na konsoli i przy skrzyni biegów plastiki się rozpuszczają (jaja !) z czymś takim w żadnym aucie się nie spotkałem (ciekaw jestem czy uwzględni to gwarancja)
4,0
~zorp@o2.pl
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Właściwie nie było! Przy pizdowatej jeżdzie EGR się zasyfia i komputer wywala błąd, co jest właściwie regułą. Diagnozowałem to w serwisie, bo nie wiedziałem o co chodzi. Chcieli wymieniać (2800 zł) ale zacząłem dynamiczniej jeżdzić i problem zniknął na zawsze. Auto MUSI być czasem przegonione konkretnie i tyle. Jak każdy współczesny diesel.
3,0
~MietasM
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Wymiana synchronizatora drugiego biegu, oraz demolka w rozrządzie (na szczęście bez zerwania łańcucha). W obu przypadkach auto stało w serwisie po kilka dni. Oczywiście wszystko w ramach przedłużonej gwarancji. Do serwisu dotarł zawsze o własnych siłach, ale serwis męczył się długo ze sprowadzeniem odpowiednich części.
4,0
~Marek
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.2 Duratorq TDCi DPF 200KM 147kW
DPF 205 k przebiegu - uwaga na serwis Ford - nie pomagają, najchetniej wymiana na nowy za 8000 PLN a wystarczy zregenerowac stary i kolejne 100 - 200 k przebiegu bez problemu. W moim dodatkowo usterka 5 wtrysku, który jest w DPF. Polecam warsztat na Buforowej we Wrocławiu
4,0
~Paweł
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Z racji przebiegu- brak. Ale jak mam okazję wspomnieć to w starszym S-Maxie przy 78 tyś km padło turbo. Wymiana w ASO 5,5 tys. Zakup nowego w internecie + wymiana + olej, filtr.... -2.300. Nie było za to innych problemów typu zawieszenie, wtryski... przynajmniej na razie (92 tys km)
Ford S-Max I