Szukaj

Lista ocen Ford Mustang V (25) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Łukasz J.
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Po wymianie wahaczy poczułem różnicę na +. Ogólnie ten rocznik miał problemy z końcówkami stabilizatorów, więc warto co jakiś czas kontrolować (u mnie trzeba było wymieniać po kupnie). Nie jest za sztywno, ani za miękko - jest w sam raz. Jak ktoś chce usztywnić, to jeszcze można pokusić się o rozpórki kielichów przód/tył - podobno sporo dają, ja nie mam, więc się nie wypowiadam.
5,0
~Egon
Ford Mustang V
Coupe 4.6 i V8 GT 304KM 224kW
W zasadzie powinno być mniej gwiazdek ze względu na sztywną tylną oś, ale z drugiej strony zrobiona jest naprawdę świetnie i dzięki niej auto dostarcza dużo radości właśnie dzięki lekko narowistemu tyłowi. W tym aucie to stare rozwiązanie w nowoczesnym wykonaniu jest naprawdę OK. Dodam, że mam wersję Bullitt, która jest lekko utwardzona w stosunku do zwykłego GT.
4,0
~ms007
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Poliftowe egzemplarze jeżdżą całkiem nieźle. To już nie jest auto do jazdy tylko na wprost i można nim trochę poszaleć w zakrętach. Prowadzi się zdecydowanie stabilniej od egzemplarzy przed 2010 rokiem produkcji. Tak czy inaczej do europejskiej konkurencji sporo mu brakuje. Ocena dobra za progres w stosunku do poprzednika.
5,0
~Leszek
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Prowadzi się super. Napęd na tył przenoszony bez problemu a częściowa blokada dyferencjału pozwala na fajną zabawę. W zakręty wchodzi bardzo ostro i jeżeli nie wcisnę gazu to nie ma mowy o poślizgu- Porządne opony są podstawą do wystawienia takiej oceny.
3,0
~Arturo1977
Ford Mustang V
Cabrio 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Jest tak sobie, zawieszenie to prosta konstrukcja, moj egzemplarz ma opony 255 i jest czuly na nierownosci. Za to jest tanie w naprawach i przez to powinno byc trwale. Do tego mozliwosci tuningu sa nieograniczone, jest duzy wybor czesci aftermarketowych.
4,0
~Taiszo
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Nadsterowność na szybkich i ostrych zakrętach daje mnóstwo frajdy. Przyczepność bardzo dobra. Wszystko zależy od opon. Na mokrym łatwo wpaść w poślizg przy zbyt mocno wciśniętym pedale gazu.
3,0
~K?/
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Auta nie ma co porównywać do samochodów europejskich - odpada w przedbiegach. Prowadząc Mustanga nie towarzyszy nam uczucie panowania nad autem. Na śliskiej nawierzchni auto dość łatwo traci przyczepność.
4,0
~rocky
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
No cóż,napęd na tył+lekki tył to super zabawa, w zimie na śliskim lepiej się nigdzie nie śpieszyć bo tył nas wyprzedzi i będzie wstyd. Poza tym ja w swoim nie mam abs i kontroli trakcji.
4,0
~Krzysztof
Ford Mustang V
Cabrio 5.0 GT 418KM 307kW
Bardzo dobry, prawie europejski, problemy z fatalnymi fabrycznymi oponami ( pirelli z mexyku ). Wymieniłem jesienią na zimówki i znaczna poprawa przyczepności i prowadzenia.
4,0
~czlowiek
Ford Mustang V
Coupe 4.6 i V8 GT 304KM 224kW
Zawieszenie ...przod kolumny, tyl most ,sztywna os...nie jest zle ale czuc ze kola nie pracuja osobno ,Dobrze ze sa sprezyny a nie resory jak w starszym modelu.
Ford Mustang V