Szukaj

Lista ocen Ford Mustang V (27) - Silnik

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~K?/
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Jednostka napędowa o poważnej pojemności i stosunkowo niewielkiej mocy. Z uwagi na sposób przeniesienia napędu samochód nie jest ani szczególnie dynamiczny, ani zrywny. Wolnossąca V6-ka uchodzi za bezawaryjną, ma zadowalającą kulturę pracy, przyjemnie brzmi. Uwagi wymaga obudowa termostatu. Jej rozszczelnienie to bardzo częsta usterka tego modelu, prowadząca do natychmiastowego wywalenia z układu płynu chłodzącego i konieczności skorzystania z...
5,0
~Przemek Banik
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Najlepsza opcja do Mustanga. Spalanie na poziomie 10-12 litrów LPG to prawie jak w jakiś passacie. Silnik prosty i tani w naprawach. Mimo dużego przebiegu nic się nie dzieje. Jeżeli poszukujesz mustanga i chcesz nim jeździć na codzień, a nie tylko w weekendy to silnik 3,7 jest najlepszym rozwiązaniem.
5,0
~Arturo1977
Ford Mustang V
Cabrio 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
To tylko V6 200KM, ale jest szybsze niz by sie wydawalo. jestem przyzwyczajony do V8, ale ten silnik mnie pozytywnie zaskoczyl. Ladnie pracuje i dobrze brzmi, a w dodatku pali zaskakujaco malo. Oczywiscie wersja V8 albo chociaz V6 3.7 to inny swiat, ale do sprawnego przemieszczania sie wystarcza.
5,0
~ms007
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Udana jednostka. Blisko 4 litry, 6 cylindrów i 305PS. Mój jest wystrojony na około 340PS. Dynamika doskonała, wysoka kultura pracy silnika. Przy spokojnej jeździe cichy, przy mocnym wciskaniu gazu - brzmi doskonale. Prosta konstrukcja i rozsądne spalanie. Najwyższa ocena.
5,0
~Leszek
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Piękna praca silnika. Bardzo mocno się grzeje co powoduje że latem w korku lub chwilę stojąc trzeba włączyć klimę bo powietrze w kolektorze za mocno się nagrzewa - jest zima i czekam na wiosnę aby sprawdzić izolację wentylacji
5,0
~Mateusz
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Silnik nie ma może kosmicznych osiągów ale w zupełności wystarczające do typowej jazdy dziennej. Brzmi fajnie, nie sprawi problemów "Jak dbasz tak masz " wymaga wielkich wkładów finansowych kiedy zaniedbasz podstawowe czynności.
5,0
~AN
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Silnik prymitywny jak wyborca Samoobrony, raptem 200 koni z 4 litrów, za to osiągi jak na tę moc imponujące w samochodzie ważącym 1500 kg - ok. 7 sekund do setki, przy całkiem rozsądnym spalaniu (10 w trasie, 15 w mieście).
4,0
~Łukasz J.
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Mógłby ładniej brzmieć, bo na oryginalnym dolocie to tak średnio. 'Ładniej' jest dopiero po zainstalowaniu dolotu. Ogólnie bezawaryjny, ale też nie katuję go bardzo. Warto przestroić na pb98.
4,0
~Arturo1977
Ford Mustang V
Cabrio 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Tylko 200KM, ale za to duzo momentu obrotowego. Mam tez sportowy walek rozrzadu i dyferencjal o innym przelozeniu, do tego wydech z GT. Jedzi duzo lepiej, niz wynikaloby z suchych danych.
Dziennik kosztów dla Ford Mustang V
Średni koszt przejechania 100 km
55,00 zł
14,6
l/100km
12,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Michał Ochman
Ford Mustang V
Cabrio V6 3.7 305KM 224kW
Silnik bardzo elastyczny, pozwala na bardzo dynamiczną jazdę. Wciśnięcie pedału gazu \"do dechy\" daje uczucie niesamowitego \"kopa\". Dźwięk wydobywający się spod maski również przyjemny.
Ford Mustang V