Szukaj

Lista ocen Ford Mustang V Coupe (21) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 14 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Łukasz J.
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Po wymianie wahaczy poczułem różnicę na +. Ogólnie ten rocznik miał problemy z końcówkami stabilizatorów, więc warto co jakiś czas kontrolować (u mnie trzeba było wymieniać po kupnie). Nie jest za sztywno, ani za miękko - jest w sam raz. Jak ktoś chce usztywnić, to jeszcze można pokusić się o rozpórki kielichów przód/tył - podobno sporo dają, ja nie mam, więc się nie wypowiadam.
5,0
~Egon
Ford Mustang V
Coupe 4.6 i V8 GT 304KM 224kW
W zasadzie powinno być mniej gwiazdek ze względu na sztywną tylną oś, ale z drugiej strony zrobiona jest naprawdę świetnie i dzięki niej auto dostarcza dużo radości właśnie dzięki lekko narowistemu tyłowi. W tym aucie to stare rozwiązanie w nowoczesnym wykonaniu jest naprawdę OK. Dodam, że mam wersję Bullitt, która jest lekko utwardzona w stosunku do zwykłego GT.
4,0
~ms007
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Poliftowe egzemplarze jeżdżą całkiem nieźle. To już nie jest auto do jazdy tylko na wprost i można nim trochę poszaleć w zakrętach. Prowadzi się zdecydowanie stabilniej od egzemplarzy przed 2010 rokiem produkcji. Tak czy inaczej do europejskiej konkurencji sporo mu brakuje. Ocena dobra za progres w stosunku do poprzednika.
5,0
~Leszek
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Prowadzi się super. Napęd na tył przenoszony bez problemu a częściowa blokada dyferencjału pozwala na fajną zabawę. W zakręty wchodzi bardzo ostro i jeżeli nie wcisnę gazu to nie ma mowy o poślizgu- Porządne opony są podstawą do wystawienia takiej oceny.
4,0
~Taiszo
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Nadsterowność na szybkich i ostrych zakrętach daje mnóstwo frajdy. Przyczepność bardzo dobra. Wszystko zależy od opon. Na mokrym łatwo wpaść w poślizg przy zbyt mocno wciśniętym pedale gazu.
3,0
~K?/
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Auta nie ma co porównywać do samochodów europejskich - odpada w przedbiegach. Prowadząc Mustanga nie towarzyszy nam uczucie panowania nad autem. Na śliskiej nawierzchni auto dość łatwo traci przyczepność.
4,0
~rocky
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
No cóż,napęd na tył+lekki tył to super zabawa, w zimie na śliskim lepiej się nigdzie nie śpieszyć bo tył nas wyprzedzi i będzie wstyd. Poza tym ja w swoim nie mam abs i kontroli trakcji.
4,0
~czlowiek
Ford Mustang V
Coupe 4.6 i V8 GT 304KM 224kW
Zawieszenie ...przod kolumny, tyl most ,sztywna os...nie jest zle ale czuc ze kola nie pracuja osobno ,Dobrze ze sa sprezyny a nie resory jak w starszym modelu.
4,0
~AN
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Z tyłu most, więc pasażerami na tylnej kanapie trochę podrzuca, ale samochód podejrzanie dobrze się prowadzi, zwłaszcza po założeniu rozpórki między przednimi kielichami.
Dziennik kosztów dla Ford Mustang V Coupe
Średni koszt przejechania 100 km
55,00 zł
14,6
l/100km
12,9
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~ass
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Można znaleźć opinie, że Mustang prowadzi się doskonale. Ja nie mogę się z tym zgodzić. Czuć rozmiary i masę auta, nie jest to samochód \'zwinny\'.
Ford Mustang V Coupe