Super auto rodzinne o fajnym wyglądzie zewnętrznym. Dużo ciekawych rozwiązań wiele różnych konfiguracji na rynku wtórnym umożliwia wybranie idealnego auta dla siebie. Części eksploatacyjne w przystępnych cenach. Silnik francuskiej konstrukcji pracuje dobrze i dynamicznie. Tylne zawieszenie wielowahaczowe nie należy do skomplikowanych. Dobrze zaprojektowane. Mankamentem jest łuszczącą się pompa paliwa, trzeba kontrolować filtr paliwa oraz termostat
Wrażenia
5,0
Silnik
Skrócić interwał wymiany rozrządu do maks 160 tys koło na pompie czy alternatorze nie zatrze się i będzie ok. Wymiana oleju co 10 maks 15 tys i samochód odwdzięczy się swoją pracą
5,0
Skrzynia biegów
Wybrałem manual. W przypadku powershifta z rynku wtórnego należy być pewnym historii serwisowej.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Trzeba uważać na kamienie. Nowe lakiery są bardzo delikatne. Część samochodów ma zderzaki w lekko innym odcieniu - taka ich uroda
Komfort
5,0
Widoczność
Full Ledy robią robotę, ponadto podgrzewana przednia szyba i duże szyby boczne, wraz z tymi w przestrzeni bagażnika umożliwiają dobre manewrowanie samochodem na parkingu
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochód szybko nagrzewa się, posiadam auto z webasto - super rozwiązanie. Zima niestraszna. Latem klimatyzacja szybko radzi sobie ze schłodzeniem całego auta. Dodatkowo podgrzewana tylna kanapa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto duże i wygodne. Mam 190 wzrostu i bez problemu mam przestrzeń na tylnej kanapie jak fotel jest ustawiony pode mnie
4,0
Wyciszenie
Mankamentem są wiatry boczne - słyszalne i słynne uderzenia przewodów paliwowych
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 180KM 132kW
[l/100km]