Bardzo dobry samochód, wyciszenie jak w klasie premium, komfortowe zawieszenie mimo felg 19
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik cichy podczas jazdy, na postoju lekko słychać diesla, jak na razie spalanie 6,1, to chyba dobrze jak na auto ważące ok 1700kg, bardzo dobra dynamika, brak turbodziury
3,0
Skrzynia biegów
moim zdaniem źle dobrane przełożenia, 6 bieg można włączyć dopiero od 90km/h, w mieście też między 3 a 4 biegiem.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się drogi, stabilny, zawieszenie mimo felg 19 cali nie jest bardzo twarde
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobrze, zestaw czujników dookoła auta + kamera cofania + automatyczne parkowanie i wyjazd z zaparkowanego miejsca robią swoje.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko bardzo dobrze tylko w trybie automatycznym zbyt duża siła nawiewu i ciężko ustawić optymalną temperaturę, być może aktualizacja oprogramowania załatwi sprawę
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu i z tyłu
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre wyciszenie, nawet przy ok 200km/h i więcej jest cicho w środku, nie czuć prędkości. Świetne nagłośnienie (zestaw sony, 12 głośników, subwoofer)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jak dotąd 6,1, ostatnie 1700 km 5,8 czyli chyba bardzo dobrze jak na prawie 5 metrowy samochód ważący ponad 1700kg
5,0
Stosunek jakość/cena
Moim zdaniem niczego lepszego w tej klasie za tą cenę nie ma
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bazując na opiniach o mk4 i moich z mk3 z dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić że będzie bardzo dobrze. Wypada życzyć tylko tego samego np. posiadaczom VW/Audi bo ostatnio trzeba było mieć dużo szczęścia żeby nie zostawiać majątków w warsztatach
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych usterek, nowe auto
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 180KM 132kW
[l/100km]