Dynamika dla starszego kierowcy. Jedzie po przekroczeniu 2500 obr./min.
2,0
Skrzynia biegów
Do naprawy po 180-ciu tysiącach
5,0
Układ jezdny
bez zastrzeżeń. Dla mnie rewelacja.
Komfort
4,0
Widoczność
Całkiem nieżle
4,0
Ergonomia
może być
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Cały bardzo awaryjny
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca bardzo dużo
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla całkiem dobrze
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8,5l miasto ok.7l na trasie to dużo w porównaniu z konkurencją. Serwis drogi i często trzeba korzystać
4,0
Stosunek jakość/cena
najtańszy tej klasy w tym roczniku. szybko drożeje po wizytach w serwisie
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mało rzeczy się nie psuje
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymieniłem całą skrzynię biegów z powodu uszkodzenia synchronizayora 3-go biegu. Naprawa w serwisie ok 1400PLN. Czyściłem nagrzewnicę i dwukrotnie nawalił nawiew. koszt naprawy 120PLN, ale nie w serwisie.Wymieniłem sprężarkę klimy (900PLN). Wycieki z serwa i turbosprężarki.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TD 88KM 65kW
[l/100km]