Słaba ekonomika szczególnie automat. W śnieżną pogodę nie daje się nim jeździć - cała masa jest na przedniej osi która grzęźnie a napędzany tyl powoduje jedynie ślizganie kółek. Pomimo wielkości mniej bezpieczny w wypadku niż w miare nowocześnie zaprojektowany sam. osob. - przeczytajcie dane amerykańskich testów zderzeniowych. Dostęp do silnika żaden - trzeba go wybudowywać z pojazdu prawie że do wymiany świec zapłonowych. Prowadzi się jak każdy hipernadsterowny pojazd ze żle rozłożoną masą, w połączeniu ze złą pogodą i średnim stanem technicznym hamulców "śmierć w oczach". Słabe punkty to klima, pompa wody i alternator.
Wrażenia
3,0
Silnik
OK po modyfikacji układu dolotowego, przewężka itp. Średnia ekonomika
3,0
Skrzynia biegów
Automat niezawodny przy wymianie oleju ORAZ filtra i magnesu w misce
5,0
Układ jezdny
solidny jak w czołgu
Komfort
2,0
Widoczność
dużo elementów ograniczających widoczność, beznadziejnie szerokie słupki itp
2,0
Ergonomia
projektowany i wykonany jak to amerykan, siekierką ciosany
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
standardy starych ciężarówek
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
słabe rozplanowanie przestrzeni
4,0
Wyciszenie
jak na 3L całkiem cicho
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
przynajmniej duży, hamerykanski i ze względu na wiek "przystępny" cenowo
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Klima - z niestosowanym już freonem!!! Przy zmianie na nowy gaz - wydatki