Szukaj

Lista ocen Fiat Punto II Hatchback (614) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 752 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Włodek
Fiat Punto II
Hatchback 1.2 i 60KM 44kW
wymienione amortyzatory z przodu przy50tysiącach km ituleje w wachaczach z przodu ale auto urzywane jest głuwnie na kostce brukowej więc jest to dobry wynik moim zdane oraz ostatnio musiałem wymienić potencjometr przepustnicy gdyż jak ciężko ciągnął to na biegu jałowym czasem sam sobie przygazował do 3500 obrotów czujnik i usuniecie błędu w komputeże kosztoał 600 złotych ale to było robione w serwisie fiata,ostatnio zauważyłem ze wydech...
5,0
~Myszak
Fiat Punto II
Hatchback 1.2 i 60KM 44kW
Przez rok raz auto zostalo unieruchomione,przy wymianie uszczelki pod pokrywa zaworow rozsypal sie czujnik polozenia walu. Byl nierozbieralny-zakupilam nowy. Termostat zepsul sie w trasie,ale bez problemow dojechalam do ASO po czesc,pozniej do mechanika. Wiosna zapewne trzeba bedzie sie przyjzec drazkom kierowniczym,koncowkom,gumom stabilizatora... Ale przy mojej jezdzie to norma. A przy cenach czesci Fiata nie wydaje sie zbyt przerazajace....
2,0
~MnS
Fiat Punto II
Hatchback 1.2 i 60KM 44kW
Typowy, przysłowiowy Fiat, niestety. Wyliczanka: - wyciek z układu chłodzenia wymagający wyjęcia silnika w celu zlokalizowania miejsca (!) - zablokowany hamulec na prawym tylnym kole - 2 razy awarie elektryki unieruchamiające samochód na tyle skutecznie, ze kończyło się na lawecie - raz nawet, według elektryka, o mało nie doszło do pożaru samochodu (!). 2 unieruchomienia pojazdu to trochę za dużo jak na 5 lat, zwłaszcza biorąc pod uwagę...
3,0
~wp
Fiat Punto II
Hatchback 1.2 i 60KM 44kW
za dużo usterek jak na taki samochód-materiały na sprzęgło(tarczę) i klocki hamulcowe mogą być lepsze; musiałem je wymienić po ok. 20 tys. (klocki-dzwoniły nawet przy jeździe na wprost-mimo że szczęki nie były wyrobione, rąbek pozostały na tarczy ocierał o szczęki i słychac była dzwonienie); i 28 tys.(sprzęgło) przebiegu -patrz wyżej; zły mat. na sprężynę pasa bezp - padła po niecałym roku, druga wytrzymała 2 lata ale widać zużycie , może...
2,0
~zortan
Fiat Punto II
Hatchback 1.2 i 60KM 44kW
Wspomaganie - czujnik skrętu padł przy 72 k i 154 k km. Przeguby x2; Tłumik i rura środkowa x2; Zgniła Chłodnica. Sprzęgło x2 przy 84k i 156k - pada wysprzęglik lub łożysko. W ramach eksploatacji wymieniono akumulator x2, rozrząd, świece, kable WN, klocki i tarcze hamulcowe przód, wykładziny w bębnach z tyłu, amortyzatory przednie , wahacze oraz sprężynę z przodu. Pojawiła się korozja podwozia w 8 roku eksploatacji naprawiana jak dotąd...
4,0
~Maciej
Fiat Punto II
Hatchback 1.9 JTD 85KM 63kW
Biorąc pod uwagę intensywną eksploatację, też nieźle. Raz padł wtrysk - wina złego paliwa. Raz pękła sprężyna przedniego zawieszenia - tu wina warszawskich dróg i dynamicznej jazdy. Koło dwumasowe mogłoby być trwalsze, ale to też część eskploatacyjna. Z usterek sensu stricto to w zasadzie przypomina mi się tylko przekładnia kierownicza - kosztowna i potencjalnie dosyć niebezpieczna awaria, a podobne w Puntach nieodosobniony przypadek.
3,0
~Stavros maciek_01@ftv.pl
Fiat Punto II
Hatchback 1.2 i 60KM 44kW
Raz zawiesilo mi sie radio, pojawil sie napis (cancheck) i radio nie dzialalo do momentu uruchomienia samochodu, potem zaczelo znow dzialac. Dwa razy samochod nie chcial odpalic, po wyjeciu i wlozeniu kluczyka odpalal od razu (pewnie zaklucona transmisja od kluczyka do body komputera) DROBIAZGI!! aha. radio na duzych dlugo trwajacych wybojach przerywa odtwarzanie CD, ale bardzo szybko lapie znow miejsce w ktorym przestalo grac wiec to drobiazg...
4,0
~enricco@wp.pl
Fiat Punto II
Hatchback 1.2 i 60KM 44kW
Póki co wymieniałem chłodnicę (prawdopodobnie z winy poprzedniego właściciela), osłonę alternatora, komplet sprzęgła, klocki i tarcze (przód), przednią szybę (zaczęła pękac od dołu w środkowej części). Aktualnie borykam się ze "skrzypiącym ręcznym" (auto niemiłosiernie skrzypi np. przy wysiadaniu itp. jak ręczny jest zaciągnięty), oraz z awarią (prawdopodobnie) silniczka napędzającego przednią szybę (od pasażera).
3,0
~Mateusz
Fiat Punto II
Hatchback 1.9 D 60KM 44kW
Uszkodzona pompa wtryskowa przy przebiegu 120 kkm? Której wartość przekracza wartość samochodu? To jakaś kpina. Gdzie te czasy, gdy wolnossący diesel był symbolem taniej eksploatacji, niezawodności i trwałości. Stare diesle jeździły na opale, można było tam nalać oleju z frytek, nasikać i wszystko było w najlepszym porządku. A przebiegi rzędu miliona km nikogo nie dziwiły. Takich aut jak widać dziś się już nie produkuje.
5,0
~Michał
Fiat Punto II
Hatchback 1.8 i 16V 130KM 96kW
Kompletny brak usterek przez rok i 20 tys.km. Jedynie eksploatacja - wahacze, amortyzatory tył, olej, etc. To co się zużywa w normalnym trybie eksploatacji plus polskie drogi. NIE miałem problemów ze słynnym WARIATOREM. Myślę, że nie jest to domena każdego modelu. Zrobiłem 20 tys.km, kilka wyjazdów za granicę i zawsze miałem pewne auto. Brak korozji nadwozia, zaczęła się pojawiać dopiero powoli na podłodze (auto bezwypadkowe).
Fiat Punto II Hatchback