Szukaj

Lista ocen Fiat Punto I Hatchback 1.1 55KM 40kW 1993-1999 (267) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 331 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Paweł
Fiat Punto I
Hatchback 1.1 55KM 40kW
Typowe usterki - to pękanie obudowy alternatora . Nie jest to droga naprawa - kompletna regeneracja alternatora - to ok. 300 zł. Mnie popsuł się jeszcze oprócz tego plastikowy zawór zwrotny płynu do spryskiwaczy i plastikowa końcówka ( uchwyt ) pręta do podtrzymywania maski silnika . Drobiazgi na łączną kwotę 10 zł. Niezbyt trwałe jest zawieszenie tył ( po ok. 100 tys. km. przebiegu musiałem podać je kompletnej regeneracji - ale nie są...
1,0
~ToMi
Fiat Punto I
Hatchback 1.1 55KM 40kW
Ciagle cos z drobiazgow: Ulamala sie sprezyna od daszku przeciwslonecznego dla kierowcy, klamki zewnetrzne sie zatarly i zostawaly w pozycji "odchylonej" przez co nie mozna bylo zamknac drzwi, peknieta sprezyna od klamki przy dachu od strony pasazera, pojedyncze zamki przestaly dzialac, odpadla raczka od otwierania klapy silnika, odpadla klamra zamykajaca oslone filtra powietrza, wypadl zaworek zwrotny od przewodu do spryskiwaczy do tylnej...
2,0
~Jacek
Fiat Punto I
Hatchback 1.1 55KM 40kW
największy mankament fiatów. Po roku odpadły mi listwy boczne. Nakleiłem nowe (cześniej oczywiście wyczyściłem podłoże) i po roku (znów latem) odkleiły się. Po trzech latach zepsuł się zamek przy tylnej klapie i od wlewu paliwa. Po czterech latach zepsuł się silnik od tylnej wycieraczki. Po pięciu latach odpadło lusterko wewnętrzne, zepsuły się napinacze pasów bezpieczeństwa (nie ściągają pasa), a po 7 latach eksploatacji drzwi kierowcy...
5,0
~Paweł
Fiat Punto I
Hatchback 1.1 55KM 40kW
Auto jest niezawodne . Zawsze i wszędzie . W każdej temperaturze i w każdych warunkach . Oczywiście - musi być zadbane , ale to są przecież zrozumiałe sprawy - jak w każdym aucie . Mnie popsuły się tylko - pękła obudowa alternatora - wymieniłem całość na nowy po ok.100 tys. km - koszt 300 zł. i drobiazgi - plastikowy uchwyt pręta podtrzymujacego maskę silnika - koszt 3 zł. i plastikowa końcówka zwrotna płynu do spryskiwaczy - koszt 8...
2,0
~Wiktor
Fiat Punto I
Hatchback 1.1 55KM 40kW
Mam go dwa miesiące.Prosto z niemieckich autostrad.Wymieniłem; -alternator, -tarcze hamulcowe i klocki, -oleje i materiały eksploatacyjne, -rozrząd-komplet z pompą wody i uszcze lniaczami,napinaczem i paskiem -wszystkie uszczelki silnika, -złącze elastyczne tłumika(reszta układu nie rewelacja. Auto ma 9-lat,powinno być cacy ,ale ogarnia mnie wściekłość-nie FIAT!!! Moje poprzednie auto stare AUDI 80 r.89 z przebiebiem blisko...
4,0
~Mikołaj
Fiat Punto I
Hatchback 1.1 55KM 40kW
Kilkunastoletnie samochody mają prawo wymagać drobnego doinwestowania. W ciągu całej eksploatacji wymieniałem tylko chłodnicę (200 zł), sprzęgło (170 zł) i części eksploatacyjne w zawieszeniu. Pojawiła się korozja pod autem, ale teraz nawet mercedesy mają z tym problem. Warto obejrzeć uszczelkę pod pompą paliwa, bo z czasem może pojawić się mały wyciek i zapach benzyny w środku. Czeka mnie wymiana przewodów hamulcowych (400zł z robocizną).
5,0
~mirkabog
Fiat Punto I
Hatchback 1.1 55KM 40kW
raz alternator rozrusznik oraz krokowiec przez 8 lat mysle ze to doskonale ale zaliczylbym to do zuzycia eksploatacyjnego niz usterek jedyna usterka bylo zatarcie tylnej wycieraczki sprzeglo to rowniez zuzycie pozatym jesli orginalne sprzeglo kosztuje z wymiana okolo 350zl to nikt przy zdrowych zmyslach nie bedzie oczekiwal trwalosci na poziomie 300tys km zaznaczam ze sprzeglo zmienilem raz
3,0
~doświadczony użytkownik
Fiat Punto I
Hatchback 1.1 55KM 40kW
ciągle jakeis drobiazgi wychodza, a to zarówka, a to koncowki drązkow, amortyzatory( w fiacie to normalka), stacyjka, zamki, otwieranie maski, reczny - to sa rzeczy ktore wymienialem tylko w tym roku, moge za to pochwalic zabezpieczenie antykorozyjne, bezwypadkowy egemplaz mimo odpryskow licznych( kazde punto prawie je ma jesli nie jest malowane drugi raz) nie koroduje, rewelacja, naprawde
3,0
~Tomek, shados@post.pl
Fiat Punto I
Hatchback 1.1 55KM 40kW
generalnie... nie jest tak zle, ale po 5 latach i przebiegu 27000 (wtedy go kupilem) wymiana amortyzatorow z przodu (fabryczne zamarzly poprzedniemu wlascicielowi zima i ciekly), monroe gazowo olejowe po 20000 maja sprawnosc wieksza niz maksymalna fabrycznych... teraz szykuje sie napraw wahacza, wymieniane byly lozyska kol przednich (po ok 30 tys.), alternatora (po 27 tys.)
Dziennik kosztów dla Fiat Punto I Hatchback 1.1 55KM 40kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
7,6
l/100km
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~pawdx
Fiat Punto I
Hatchback 1.1 55KM 40kW
W trakcie 100 000km: - Awaria silniczka wycieraczki tylnej - wymiana wachaczy tylnych - 2 * wymiana amortzatorów (1 na gwarancji) - raz odpadł tłumik w czasie jazdy - miska i pompa olejowa (wycieki oleju) - 2 razy stanął na trasie z powodu źle podłączonych kabli po przegladzie w autoryzowanej stacji p. Bołtowicza (radzę omijać!)
Fiat Punto I Hatchback