Szukaj

Lista ocen Fiat Panda II Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW 2003-2010 (216) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 181 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Tomek
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
Zawieszenie kompletnie do bani, a w szcególności przód. przy 40 tyś. km wymiana gwarancyjna prawego amortyzatora. Przy 21.tyś km wymiana lewego wahacza (wpadnięcie na duży kant studzienki przy prędkości 85-90 km/h poskutkowało pojawieniem się luzu na sworzniu wahacza a po kolejnych kilkunastu dniach jazdy po naszych drogach sworzeń walił już jak złoto. Przy 85 tyś. km kolejna wymiana wahacza (podbicie koła przy prędkości 15 km/h na 12 cm...
4,0
~Automaniak
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
Jako ze nie rozwiajam az takich predkosci zeby liczylo sie dobre ukladanie w zakretach i inne tego typu sprawy jak dla mnie i dla znajomych ktorzy uzytkuja fiata pande uklad jezdny jest wystarczajacy. Moze jedynym mankamentem jest przednie zawieszenie a dokladniej amortyzatory ktore przez nasze polskie drogi nalezy wymienic. Ja wymieniam co okolo 20 - 25 kkm jednak koszt to okolo 250 zl wiec groszowe sprawy w porownaniu z innymi markami.
2,0
~guz@ec.zgora.pl
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
Problemy ze szarpiącym sprzęgłem. Słabe i wadliwe wahacze - co powoduje konieczność częstej wymiany wahaczy lub tulei wahaczy. Duży hałas wydawany przez opony - pomimo opon Continental, a nie jak w większości tego typu problemów przy oponach Pirelli. Pomimo częstego ustawiania zbieżności-w dalszym ciągu nierówne zużywanie się przednich opon-podobno wada fabryczna do której Fiat się nie przyznaje.
4,0
~Luck
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
Zawieszenie dopasowane do charakteru autka, czyli komfort ponad prowadzenie. Jak na samochód tej wielkości bardzo dobrze wybiera nierówności. Prowadzenie mało precyzyjne i dosyć niepewne (zawieszenie w 100% sprawne). Ale takie były założenia konstrukcyjne i jeżeli ktoś ma tego świadomość powinien być zadowolony. Poprostu małe dośyć komfortowe miejskie toczydełko.
3,0
~Adam
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
Układ działa dość dobrze przy małych prędkościach, tak do 90km/h. Powyżej trzeba już bardziej przyłożyć się do kontroli jazdy. Dosyć słabe zawieszenie. Ale przy 80tys tylko 2 razy miało wymieniane wahacze i to przeważnie prawej strony. Koszty wymiany bardzo niskie. Nie mam wspomagania, więc trzeba się trochę nakręcić przy parkowaniu.
4,0
~saleen1451
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
Auto jest sztywne i świetnie wchodzi w zakręty. Czuć niestety każdą dziurkę, dziurę i wyrwę. Szybko odzyskuje się panowanie po poślizgu, łatwo wyczuć samochód. Dobrze zwymiarowana kierownica - ta fabryczna bez skóry. Jest tryb CITY, ale nie polecam go na zimę - nawet w mieście - po prostu nie czujemy, kiedy tańczymy bokiem na lodzie.
4,0
~Kuba
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
Auto jest zwrotne, twarde i odczuwające boleśnie KAŻDĄ nierówność. Pewne w prowadzeniu, z tendencją do bujania, gdy wieje bardzo mocny wiatr. Tryb CITY trzeba koniecznie wyłączyc przed trasą bo można się zabić - auto jest zbyt czułe. Za to w mieście, z włączonym CITY jest super - leciutko się kręci, w miarę jak przyspieszamy układ "twardnieje".
1,0
~Jacek
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
Po przebiegu 40 tyś km miałem już na koncie dwie wymiany przednich zmortyzatorów (oryginalnych) obecnie założyłem zamienniki tańsze o połowę z 2 letnią gwarancją. Facet z ASO powiedział że to kwestia szczęścia - skandal. Poza tym: amortyzatory tylne, tuleje tylnej belki, wachacz. Dodam że nie biorę udziału w rajdach i jeżdże raczej zapobiegawczo.
4,0
~Lucy tgk23@wp.pl
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
Jak na małe auto OK. Po przejechaniu 60000 padł prawy przedni amortyzator (dziury w drodze) po wymianie nowy wytrzymał 5 miesięcy, ale w serwisie wymienili w ramach gwarancji. Na ostatnim przeglądzie wymieniono simering od pompy od cieczy chłodzocej i wahacz lewy przedni, sugerowano wymianę rozrządu, lecz odmówiłem (instrukcja mówi o 120000).

Usterki Fiat Panda II

Liczba wpisów: 27

Fiat Panda II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~domi_nick
Fiat Panda II
Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
wysoko umieszczony środek ciężkości powoduje, że w szybko przejeżdżanych zakrętach następuje zawilgocenie pach i czoła u kierowcy i pasażerów, fatalne opony dębicy (na mokrym poślizg za poślizgiem), samochód podskakuje jak piłeczka na wybojach, ale pomimo to istnieje coś, co sprawia, że nawet 160km/h na autostradzie można w miarę pewnie rozwinąć
Fiat Panda II Hatchback 5d