Szukaj

Lista ocen Fiat Doblo III Van (21) - Silnik

Na liście zabraknie 4 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~BrunoTrawa www.szkolka-ochmanow.pl
Fiat Doblo III
Van 1.6 Multijet 16v 105KM 77kW
PLUSY: 1.Ciszej pracuje. 2.Przyjemny odgłos spod maski 3.Niewiele lepsze przyspieszenie od poprzedniej wersji, ale jest, bo auto stało się też cięższe. MINUSY: 1.Turbo-dziura nie znikła, wbrew zapewnieniom producenta z testów. 2.Klekocze na wolnych obrotach, co jest irytujące, jak podchodzisz do niego. KONKLUZJA: Nowa wersja silnika nie jest ani specjalnie lepsza, ani oszczędniejsza, ma może jedynie większy zapas na przetrwanie, ze...
3,0
~szrek1983@wp.pl
Fiat Doblo III
Van 1.4 16v 95KM 70kW
W porównaniu do choćby Pandy 1.1 ten silnik to padaka - mułowaty od startu. Wyraźnie czuć ,że auto ma 2tony masy , choć idzie się przyzwyczaić. Jak to w fiatach lubi wysokie obroty . Szkoda ,że fiat nie zdecydował się na mocniejszy silnik benzynowy . Niestety od roku 2011 wszystkie diesle (nie tylko w fiacie ), mają obowiązkowo filtr cząstek stałych , stąd wybór padł na benzynę (pracownik ASO w rozmowie o filtrze cząstek stałych...
3,0
~ch&*jekjezdzifiatem
Fiat Doblo III
Van 1.3 Multijet II 16v 90KM 66kW
1.3 multijet --- no fajnie mały silnik - słaby za słaby na trasy, ale na miasto idealny w trasie spokojna jazda 80km/h przy tym silniku ważne aby był tempomat bo na S-ce albo na Autostradzie dostaniecie na głowę. Dobre radio i tempomat ewentualnie nawet mały tv by z nudów nie umrzeć. Jednostka dobra na pierwsze kilka miesięcy nic się nie dzieje 150 tys z dpf :(
5,0
~Władysław
Fiat Doblo III
Van 1.6 Multijet 16v 105KM 77kW
Silnik dla mnie rewelacja,użytkowałem wcześniej 1,3 i wytrzymał tylko 200tyś do remontu/wymiany.U mnie jest brak fabrycznie DPFa co jest tylko zaletą który wydłuża żywotość silnika.Do tej pory wtryski oryginalne,turbina oryginał ,Interwały olejowe co 10tysięcy ,30 tyś filtr paliwa,tankuje droższe paliwo i kilometry lecą
4,0
~Doblak
Fiat Doblo III
Van 1.6 Multijet 16v 105KM 77kW
Nie wiem dlaczego niektórzy tak się podniecają silnikiem 1.6 MJT 105KM , dla mnie po 2 latach i 60 000km tym autem , silnik jak silnik-można trochę przycisnąć jak na ten ciężar budy , palił na dotyk przy -25st.C. , dość elastyczny , ale kultura pracy to zwykły klekot i wcale nie taki cichy we wnętrzu.
5,0
~Mateusz
Fiat Doblo III
Van 1.6 Multijet 16v 105KM 77kW
Od dwóch lat nie robię praktycznie nic poza wymianą oleju. Przy 3 latach i przebiegu ok 120 tyś, czyli niedługo po moim zakupie auta do wymiany był EGR za 1000zł, ale to pryszcz przy konkurencji... teraz nic się nie dzieje, olej filtry, nuda... Może trochę za głośno chodzi.
4,0
~Boleslaw53
Fiat Doblo III
Van 1.4 16v 95KM 70kW
Silnik 1,4 nie jest do tak dynamicznej jazdy jak w poprzednim Punto II 1,9 JTD. Spodziewałem się bo kupowałem świadomie. Nie jestem zaskoczony. Spalanie na poziomie 7,5 l/100 średnio przy tej masie i gabarytach to nie jest zły wynik.
5,0
~fiman
Fiat Doblo III
Van 1.6 Multijet 16v 105KM 77kW
Silnik pracuje bardzo fajnie, rowno, cichy (wszyscy pytaja czy to benzyna) nie lubi ruszania z niskich obrotow ale podczas jazdy pracuje b. dobrze nawet miedzy 1.5-2tys, ciagnie rowno jak na tak ciezkie auto :D
5,0
~Leszek
Fiat Doblo III
Van 2.0 Multijet 16v 135KM 99kW
silnik to najmocniejszy atut auta. nie ma porównania z jednotką 1.6. Miałem okazję jeździć 2 wersjami i moim zdaniem kultura pracy, osiągi bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu przemawiają za jednostką 2litrową

Usterki Fiat Doblo III

Liczba wpisów: 3

Fiat Doblo III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Paweł
Fiat Doblo III
Van 2.0 Multijet 16v 135KM 99kW
Stop & Go świetnie się sprawdza, już setki tysięcy razy się odpala i gasi i nic się nie dzieje, a w Warszawie jest to różnica około 2 l/100km. DLA NOWICJUSZY>>>Trzeba się nauczyć i będzie cacy...
Fiat Doblo III Van