Szukaj

Lista ocen Fiat Croma II 1.9 16v Multijet 150KM 110kW 2005-2010 (68) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 58 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Marek
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Tylne zawieszenie to nic innego jak zawieszenie z opla Vectry C. Trzeba kontrolować geometrię. Ja wymienialem zb tyłu wahacze i ustawiłem geometrię. Pozatym wystarczająco sprężyste. Z uwagi na masę i wielkość nie jest to auto do szybkiej jazdy po serpentynach, choć daje sobie z tym radę dobrze. Najlepiej autko czuje się na autostradach.
4,0
~oklauso
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
zawieszenie jest nieco wyższe niż w typowych kombi tej klasy, co przydaje się w mieście i na polnych drogach; sprężyste strojenie ale dość dużo komfortu; podwozie dzielone z vectrą c i saabem 9-3 - dość długi rozstaw osi i to się czuje na zakręcie; dość długie zwisy przód i tył odbierają nieco korzyści z wyższego zawieszenia
4,0
~Przemek
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Samochód wyższy więc dla fanów pokonywania zakrętów bardzo szybko nie polecam do normalnej jazdy nawet szybkiej jest ok. zestrojony bdb na polskie drogi nie jedzie się jak niemieckimi taczkami. Klamoty tanie. jedyna poważna wada półosie ( kielichy krzyżaki) siadaja najlepiej cała wymienic nowa we Fiacie niecały 1000zł
5,0
~cromiarz
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
ABS, ESP, ASR w standardzie. Auto jak na te gabaryty i wysokość pewnie trzyma się drogi i nawet zbytnio nie wychyla się na zakrętach. Na oponach niskoprofilowych 17 cali, ze względu na dosyć twarde zawieszenie, jazda po kiepskich drogach może dać się we znaki, jednak gdy droga jest w miarę równa to samochód płynie.
4,0
~tatafranka
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Polskie drogi to istny poligon dla zawieszeń samochodowych. Włochom udało się wypracować pewien kompromis pomiędzy komfortem a sportowym charakterem. Auto świetnie prowadzi się w trasie. W miejskiej dżungli radzi sobie równie dobrze choć studzienki kanalizacyjne i dziury w drodze można dość wyraźnie odczuć.
2,0
~nmusahi
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
auto ma za sztywne zawieszenie jak na swoja wysokość , bardzo się przechyla i trzesie na boki ...Pokonywanie progów zwalniajacych to nielada wyzwanie , wchodzenie w zakret 90 stopni to równa się zwolnienie prawie do 0 i powolne pokonywanie przy równoczesnym bujaniu (jak statek na morzu )na boki ...
5,0
~Mariusz
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Nie polecam na polskich drogach opon 225 na 18\' felgach - daje się to we znaki przy jeździe w koleinach, w deszczu. Przy oponach 210 jest już OK. Na dobrych drogach bardzo dobre prowadzenie. Przy silnym bocznym wietrze zachowuje się idealnie.
5,0
~strzelba
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Jeśli chodzi o zawieszenie jest bardzo komfortowe nic nie stuka dość sztywne można pewnie pokonywać zakręty i łuki z dużą prędkością. Układ kierowniczy precyzyjny, kierownica dobrze leży w dłoniach jest obszyta skórą i ma sterowanie radia... Brawo!
4,0
~Miko
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Miękkie, komfortowe zawieszenie. Prowadzenie na początku przeraża, bo samochód podpiera się lusterkami, ale jak się człowiek przełamie, to się okazuje całkiem sprawne na zakrętach. Zawieszenie potrafi postukać na dziurach.
Dziennik kosztów dla Fiat Croma II 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
123,00 zł
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~GUREGORI74
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Autko bardzo dobrze trzyma się drogi,na zakrętach w aucie nie odczuwa się nadmiernego przechyłu nadwozia,wyposażone jest we wszystkie systemy bezpieczeństwa drogowego.Bardzo dobre hamulce z systemem brake assist..
Fiat Croma II