Szukaj

Lista ocen Fiat Croma II 1.9 16v Multijet 150KM 110kW 2005-2010 (70) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 56 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~strzelba
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Skrzynia jest dobra ale zawsze mogłoby być lepiej ;) Trochę za "krótka" jedynka ale to nie jest benzyna, testowałem najnowsze BMW 320D i nie widzę dużej różnicy ale mimo wszystko BMW to auta z innej bajki o klasę lepsze... W cromie nic nie haczy, skoki krótkie co sprzyja wciskaniu pedału gazu do dechy :) Lewarek dobrze leży w dłoni jest miły w dotyku... Brawo!
4,0
~Marek
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Czasem ciś chaczy. Choć ogólnie dobrze zestopniowana. Wszyscy mnie straszył skrzynia m32 z opla. Obecnie mam przejechane prawie 200tys. Km i nic złego się nie dzieje. Autko kupiłem przy przebiegu 140 tys. Km. Sprzęgło i dwumas wciąż orginalne. Ogólnie dobra nota za przeniesienie napędu. Dodam złego nigdy oleju w skrzyni nie zmienialem.
4,0
~cigiel
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Chodzi płynnie. Trochę długi skok lewarka, mogło być trochę krócej i było by super. 6 biegów pozwala na dobranie przełożenia odpowiedniego do warunków drogowych i zabawę z komputerem :-) W chwili kiedy trzeba przydusić, zapas mocy pozwala na skok do przodu bez konieczności redukcji przełożenia. Szkolna 5 za 6 stopniowa manualna skrzynie.
4,0
~Adam
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
komfort automatu mnie zauroczył. Jest to mój pierwszy automat ale na pewno nie ostatni. Jak porównać koszty naprawy automatu i zestawu koło dwu masowe, sprzęgło i skrzyni biegów to automat jest chyba tańszym rozwiązaniem. Nie liczę oczywiście spalania bo automat tu wyraźnie podnosi zużycie paliwa na 100 km.
4,0
~MarCZ
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
mogły by biegi troszkę bardziej miękko wchodzić ale ogólnie jest znośnie niejest to bolid formuły 1 tylko rodzinne kombi ale niejednego w niby sportowym samochodzie można zawstydzić, nieraz zdarzyło mi się ściągnąć z V70 VW i na szczęście to oni się wstydzili że jakiś fiacik dał im radę :)))
4,0
~Bełik
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Bardzo fajnie że ma 6 biegów. Lecz sprawa jest taka że żeby nie mieć problemu z egr i dpf to nie jezdzi sie tym autem ponizej 1600 obrotow bo czuć że sie męczy i zmieniając z dwójki na trójke trzeba ciągnąć do 2800 obrotów żeby jak wrzucisz na trójke bylo już te 1600 obrotów
3,0
~er
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Za długie skoki, trójka przy wrzucaniu potrafi haczyć. Sztywna na zimno, odczuwalne mocno w zimie. Dobrze dobrane przełożenia w sensie obroty/prędkość. Miasto 3-ka z obrotami 2200 prędkość 50km/h, trasa czwórka z tymi obrotami 90, autostrada szóstka przy 2500 obr 130-140.
3,0
~Rolo Tomasi
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Niestety uważam że najsłabsza część auta - zdarzy się chaczenie - zwłaszcza na trzecim biegu. Ogólnie na zimnym silniku jest przeciętnie. Jak sie rozgrzeje zaczyna pracować jak trzeba. Mocno \"słychać\" zapinanie biegów - we wcześniejszym samochodzie tego nie doświadczałem.
4,0
~Marcin
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Niestety M32, niektórzy zalecają zalanie trochę większą ilością oleju, polecany olej Fuchs 75w80 lub tutanela 75w85. Producent zaleca 2.4l oleju, na forach sugerują nawet 3l podobno uszczelniacze nie puszczają. Nie jest zbyt pracyzyjna.
5,0
~tatafranka
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Skrzynia działa doskonale. Praktycznie nie czuć jak pracuje. Dobrze że jest obrotomierz. Szybko reaguje na pedał przyśpieszenia i doskonale \"wie\" o co chodzi kierowcy. Nawet przy prędkości rzędu 150 - 160km/h potrafi zredukować i wcisnąć w fotel.
Fiat Croma II