Szukaj

Lista ocen Fiat Croma II 1.9 16v Multijet 150KM 110kW 2005-2010 (53) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 73 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~dżony - świstak
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
1. Przy 36000 - awaria przepływomierza powietrza. Wymiana na gwarancji. 2. Przy 50000 - awaria zaworu EGR. Wymiana na regenerowny. Koszt 600 zł 3. Przy 55000 - stwierdzono pogarszającą się pracę układu kierowniczego. Okazało się, że \"zniknął\" płyn ze zbiornika układu wspomagania. Płyn uzupełniono bezpłatnie natomiast nie stwierdzono co było przyczyną tej awarii. 4. Przy 78000 - pada alternantor. Wymiana na nowy. Koszt 1400 zł. 5. Przy...
5,0
~MarCZ
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
ZERO usterek i prawie 100tys/km Ci co piszą że Fiaty się psują to: 1. trafili na autko z kopniętym licznikiem 2. Spadło z lawety 3. Są właścicielami V-ieś W-agena 4. Mają kompleksy 5. Mieli pecha i trafili na wyjątkowy egzemplarz Posiadam 4 fiata no chyba że wliczyć CC i 125p to 6 Fiata i niema się do czego poważniejszego przyczepić; rozmawiałem pewnego razu z jednym kolegą że nie kupił by Fiat Cromy spytałem się dlaczego powiedział...
5,0
~cromiarz
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Brak poważnych usterek unieruchamiających auto. Oczywiście trzeba liczyć się z tym że kiedyś trzeba będzie wymienić typowe dla nowoczesnego turbodiesla rzeczy, tzn. turbinę i koło dwumasowe. Słynny jest też problem z odpadającą listwą z klapami wirowymi z kolektora ssącego (nie jest to jednak awaria unieruchamiająca auto). Jednak po wymianie nie powinno się to raczej zdarzyć przez następne 100 tysięcy kilometrów, a koszt nowego kolektora to...
5,0
~voyzik
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
brak poważnych usterek podczas eksploatacji. A swój przebieg już ma - wg opisów tzw. \"fachowców\" samochód powinien być plagą egipską dla mnie. Turbina sprawniutenka, dwumasa nie dokazuje. zawieszenie poprawiane, ale to wynik drobnej stłuczki i uderzenia w przednie koło, więc sie nie liczy.
4,0
~mirkom@aruba.it
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
filtr przeciwpylkowy nie potrafil sie sam czyscic,potrzebna byla interwencja poprzez komputer diagnostyczny w zwiazku z czym wymieniono kolektor i pasek rozrzadu,ktore mialy byc prawdopodobnie za to odpowiedzialne,wymiana tylnego lozyska i przednich gum przy amortyzatorach
5,0
~rs
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Nic - ale zbyt mało jeszcze przejeczałem,jednak myśle że to udany zakup tym bardziej że to mój drugi nowy fiat I w porównaniu z poprzednimi poraszkami jak VW passat,Opel Astra które już na początku miały problemy to naprawde super auto.
5,0
~Marek
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Regeneracja kolektora - 500zl. Na szczęście klapki nie wpadly do silnika (plastikowy kolektor). Jestem bardzo zadowolony. Sporo ludzi mówiło ze głupio robie kupując Crome. Na szczęście się mylili.
1,0
~Michał
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Totalna porażka. Awarie ABS,Esp, HILL holder. wyłączające się na zakretach wspomaganie kierownicy. Klocki hamulcowe do wymiany co kilkanaście tysięcy kilometrów. Zawieszenie do roboty po każdej dziurze.
4,0
~www.dudi@wp.pl
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Ostatnio padł mi alternator - przykra sprawa. Jednak serwis stanął na wysokości zadania - niedługo przyjechała laweta, zaraz później auto zastępcze, więc duzych powodów do narzekan nie ma.
Dziennik kosztów dla Fiat Croma II 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
123,00 zł
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Koks
Fiat Croma II
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Jak najszybciej trzeba usunąć klapy wirowe z kolektora, bo mogą zniszczyć silnik, poza tym brak poważniejszych usterek. No i oczywiście czyścić EGR, ale to drobna sprawa.
Fiat Croma II