Szukaj

Lista ocen Fiat Cinquecento 1.1 Sporting 54KM 40kW 1994-1998 (48) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 62 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Łabster labsta@poczta.of.pl
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 1.1 Sporting 54KM 40kW
ponad 5000 pln wydane ostatnio od 2003 do połowy marca 2004: chłodnica (kamień), sonda lambda, uszczelka pod głowicą wraz z kalibracją, pompa płynu chłodniczego,remont wachaczy tylnych, zabezpieczenie antykorozyjne, zbutwiałe przewody gumowe chłodnicze, usterka silnika (spadek mocy - szczegółów nie pamiętam), to są poważne usterki uniemożliwiające jazdę było jeszcze kilka drobniejszych, zużyte reflektory przednie - wymiana, ostatnio złamał...
2,0
~Piter
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 1.1 Sporting 54KM 40kW
Ogólnie silnik ten nie jest dobry do napraw i każdy mechanik musi odmówić modlitwę o cierpliwość przed naprawą. Trudny dostęp do wszystkiego co ciągnie za sobą kosztowne ceny usługi. Części też nie są tanie. Wymieniłem simmering na wale, sprzęgło, mechanizm wycieraczek przednich, pompę wodną. Bardzo mało jest miejsc gdzie nie ma choćby śladu korozji.
4,0
~bob_best
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 1.1 Sporting 54KM 40kW
Padl katalizator (ale to kwestia wytrzymalosci - 100.000 km). Sa dwie drogi: wyciecie lub kupno (ok.400-500zl)! Ja wybralem ta pierwsza i nie narzekam - poprawila sie dynamika auta! Jedna wada to troche glosniejszy wydech (mam sportowy wiec nie przeszkadza mi to) oraz to ze torche czuc spaliny z wydechu (w aucie nie)!
3,0
~TonyRockyHorror
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 1.1 Sporting 54KM 40kW
Łącznie przejechane ma 79000 i jak narazie tylko eksploatacyjne rzeczy trzeba było wymieniać(pasek, olej, filtry).Gorzej jest z osprzętem silnika. Wymieniłem rozrusznik, łożyska w alternatorze i diody, serwo i pompa hamulcowa oraz zacisk hamulca przedniego, układ wydechowy też nie należy do trwałych.
5,0
~kawonzsuetam
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 1.1 Sporting 54KM 40kW
Oprócz zwykłego serwisu czyli amortyzatorów, pasków, hamulców, łożysk itp.: wymiana alternatora przy 280 tys. km; pęknięta rura przy chłodnicy; wymiana regulatora napięcia. Chyba tyle... nie było tego dużo.
3,0
~zBylu
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 1.1 Sporting 54KM 40kW
Wymieniona linka sprzegla, pompa wody, sprzegla, kpl zawieszenia tj. wahacze przod i tuleje, tlumik zmienilem ale na sportowy ;), byly problemy z obrotami ale to przez to ze gaziarze spitiolili robote.
4,0
~Paweł - woj. lubuskie
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 1.1 Sporting 54KM 40kW
Powaznych usterek... hmm w sumie brak. Niezawodny, a jesli sie cos juz powoli psuje to najpierw to slychac i taka usterka jest jak najbardziej do wyeliminowania zanim bedzie za pozno :))
3,0
~waldemar
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 1.1 Sporting 54KM 40kW
Poważne usterki to nie jest największa bolączka. W sumie poza uszczelką pod głowicą i gdzieś zmykającym olejem z bloku silnika, a także walką ze sprzęgłem itp to jest spoko. Troche gnije mi od spodu
4,0
~giant
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 1.1 Sporting 54KM 40kW
Tutaj jescze nie jestem w stanie nic powiedzieć bo jakos na szczęście nic poważnego się nie stało (odpukać).Ale jadąc tym autem człowiek jakoś ciągle ma obawy,że coś się zaraz stanie.
Dziennik kosztów dla Fiat Cinquecento 1.1 Sporting 54KM 40kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,00 zł
6,0
l/100km
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Przemo
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 1.1 Sporting 54KM 40kW
Najpoważniejszą usterką mogłoby się wydawać było zerwanie paska rozrządu. Groźnie brzmii ale w silnikach serii FIRE to tylko mała awaria.
Fiat Cinquecento