Szukaj

Lista ocen Fiat Cinquecento 0.7 30KM 22kW 1991-1996 (201) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 217 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Błyskawica
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Silnik 2 cylindry 30 km, dużo gołej blachy i dużo elementów wykonanych z kiepskiej jakości potrafi czasem zagrać w środku tak że ma się dość wszystkiego. Do dziś pamiętam jak dostałem prawo jazdy i jechałem cały w skowronkach bo wkońcu pierwsza jazda coś załatwić w urzędzie komunikacji tak abym mógł nim już śmigać bez przeszkód i zatrzymałem się z powodu korku w tunelu - otwarte szyby, silnik pierdzący i upał spowodowały natychmiastowy ból...
3,0
~sylas13
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Podobnie jak silnik - lepiej niż w maluchu. Przy małych prędkościach jest dobrze, powyżej 70kmh \"wyraźnie słychać silniczek\", powyżej 90kmh jest dość głośno. W mieście gdzie często wchodzi się w zakres wysokich obrotów może na dłuższą metę męczyć. Niektóre plastiki też potrafią dawać się we znaki wchodząc w rezonans. Jak w ocenie, nie jest źle ale komfort akustyczny odstaje od tego co oferują nowe konstrukcje - jest po prostu przeciętnie.
3,0
~eosrulez
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Po zamknięciu szyb nie jest aż tak źle, a najlepiej to przy dodatkowym włączeniu nawiewu chociaż na 1kę i przy włączonym radiu. No i najlepiej tocząc się nie na wysokich obrotach. Wtedy jest w miarę ok, ale jeżeli cokolwiek zmienimy w tym przypadku to już czasem odechciewa się słuchać tego dwu-cylindrowca i staje się on uciążliwy dodatkowo.
2,0
~KoPaTsHu
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
jak na takiego potwora, silnik brzmi fantastycznie... szczególnie jak przy wyprzedzaniu jadąc na 4biegu 70km/h robi się redukcję na 3 i ciągnie do 100km/h... nie wiem czemu niektórzy twierdzą że wyprzedzanie to samobójstwo. wrażenia akustyczne są wtedy znakomite, ma się wrażenie, że tłoki zaraz wystrzelą bokiem.
3,0
~Viito
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Wyciszenie, to słaba strona tego auta, zwłaszcza jeśli chodzi o wersję z silnikiem 7oo cm3, ale akurat mi to nie przeszkadza, bo nie lubie zbyt cichych aut. Lubię kiedy silnik wyraźnie pomrukuje, a nie jakies tam drobne buczenie. ;) Silnik o poj 700 cm jest głośny, ale bardzo mi sie podoba ten fajny pomruk tego dwucylindrowca. :)
3,0
~MaciekK84
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
W tej materii szału nie ma-obrotomierz zbędny, bo silnik dobrze słychać. Problemy z zawieszeniem też od razu usłyszymy, każdą dziurę takżr. Powyżej 100ki silnik zagłusza radio. Ale mimo wszystko jeśli tłumiki są całe nie jest to hałas, który zamęczy czy uszkodzi słuch.
1,0
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Mam wyciszenie komory silnika ale nic to nie pomaga. Chyba z moim egzemplarzem jest coś nie tak. Nie grozi mi przynajmniej potrącenie nikogo na ulicy bo słychac mnie z daleka, ale w srodku nie da się rozmawiać. Cały układ wydechowy mam nowy ale nic to nie daje.
2,0
~d4mi4n
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Samochód słabo wyciszony. Głośna praca silnika daje się we znaki. Przy 60km/h jest głośno ale da się wytrzymać. W trasie nie radzę przekraczać 90 km/h. W samochodzie wygłuszyłem drzwi, komorę silnika i tylne boczki - zauważalna poprawa.
4,0
~piekarnik1481@gmail.com
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Dobrze wygłuszony, ale nie wiem czy ma seryjne wygłuszenie czy udoskonalone przez poprzedniego właściciela. Wiem tylko tyle, że można podróżować z prędkościami 80-100 km/h i hałas wcale nie męczy, można słuchać radia i rozmawiać (nie mylić z krzyczeniem).
Dziennik kosztów dla Fiat Cinquecento 0.7 30KM 22kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,00 zł
6,9
l/100km
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~czarny
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
jak troszke więcej dzur w nawierzchni się przytrafi (albo inaczej) na normalnej polskiej drodze to potrafi radyjo zagłuszyć... puka, trzeszczy; ale silnik pracuje kulturalnie i cicho... (jak mam na luzie i trzymam noge z dala od gazu)
Fiat Cinquecento