Szukaj

Lista ocen Fiat Cinquecento 0.7 30KM 22kW 1991-1996 (207) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 211 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Jacek
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Trzeci raz nie będę pisał o tej cholernej skrzyni biegów co wytrzymała niecałe 150 000km, z powodu zepsutego uszczelniacza wałka wyciekł niemal cały olej no i szlag ją trafił razem ze sprzęgłem, a przeguby wewnętrzne zepsuły się 40 000km wcześniej. Po wymianie wszystkiego jest OK. Tak w ogóle to ja wymieniłem praktycznie wszystkie elementy eksploatacyjne w tym aucie; zawieszenie - dosłownie wszystko oprócz przednich sprężyn, hamulce...
2,0
~piekarnik1481@gmail.com
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
W ciągu pierwszych 2 miesięcy (i ok. 1500 km) wymieniłem : regulator napięcia (dodatkowo niestety byłem zmuszony wymienić akumulator, który padł z mojej winy), świece, kable WN, chłodnicę (co ciekawe, samochód stał 3 dni nie ruszany, w 4 dzień przychodzę a tu plama z płynu chłodzącego), popychacz pompy paliwa, filtr powietrza. Teraz odpukać w niemalowane jest w miarę spokojnie. Myślałem że będzie tych awarii i wymian mniej (dla porównania w...
4,0
~stachukrak
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Nie jest źle. Najdroższe rzeczy: *alternator *rozrusznik *gaźnik *uszczelka pod głowicą *wetylator chłodnicy - trzeba raz na jakiś czas rozgrzać silnik i poczekać, czy wentylator się włączy (jesli nie pilnujesz sobie tego - przegrzanie w korkach murowane) wtedy trzeba robić uszczelkę po głowicą *katalizator - raz wymienisz i masz na zawsze tak, czy inaczej jak coś ma się zepsuć, to daje o sobie znać już wcześniej i masz szas na...
1,0
~Radek
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
MASAKRA! W ciągu 6 miesięcy korzystania z tego samochodu musiałem wymienić: - przegub -tłoki -pierścienie tłokowe -linka gazu - tarcze wraz z klockami hamulcowymi - bębny hamulcowe wraz z szczękami. Mam pechowe auto. W ciągu tych paru miesięcy na naprawy wydałem ponad 1200 złotych, i to napraw dokonywałem sam, a nie w warsztatach samochodowych. Więc jeżeli drogi przyszły użytkowniku jesteśzdecydowany na ten samochodzik, licz sięz...
3,0
~Adrian
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
wymienilem do tej pory uszczelka pod glowica(dosc czesto sie psuje) regulacja gaznika to nagminnie czyszcenie trzeba czesto przeprowadzac zwlaszcza jak sie jezdzi na chrzczonej benzynie, uszkodzenie dmuchawy poziom 1,2 , uszkodzenie mechanizmu podnoszacego szybe, elektryka pada przy niskich temperaturach(niskiej jakosci przewody), wymiana plywaka w baku obluzowal sie i wskazywal ile chcial, wymiana termostatu nie grzal wogole, pozatym wymiana...
3,0
~Użytkownik
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Z poważnych usterek, to tylko chłodnica odmówiła posłuszeństwa. Pewnego pięknego ranka przychodzę, patrzę a tu plama pod samochodem, myślałem że to wyciek z silnika, po dokładnym obejrzeniu miejsca wycieku i płynu na ziemi okazało się że to jednak chłodnica. Napraw było kilka, ale żadna nie unieruchomiła samochodu. Niestety mimo że jeździł to nie jeździł jak powinien, przez cały okres jak go miałem, walczyłem z nim żeby doprowadzić go do stanu...
1,0
~tsz026@o2.pl
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Napraw było mnóstwo, że wymienię tylko najważniejsze: wymiana skrzyni biegów, ciągłe problemy ze ssaniem (bo część za nie odpowiadająca w silniku jest plastikowa, a plastik w zimie robi się kruchy...), ileś tam napraw silnika, dziwne gaśnięcie i szarpanie w zimie (ASO wymieniło mi pół osprzętu zanim doszło do tego, że trzeba termostat przyśrubować by na stałe był otwarty), zepsuty gaźnik po zatankowaniu paliwa na stacji Orlen, od tego czasu im...
3,0
~cakp
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
powaznych nie bylo procz wymiany lozyska i przegubow.....auto mozna samemu sobie naprawiac jest proste w budowie i do wiekszosci napraw niepotrzeba specjalnego sprzetu nawet zbieznosc swiatel samemu mozna ustawic polecam ksiazke serwisowa do cieniasia sam naprawiam wydawnictwa WKŁ krzysztof trzeciak jest pisana jak instrukcja obslugi magnetowidu biezace naprawy nie sa problemem z ta ksiazka mozna ja sciagnac znanymi programami peer to peer
1,0
~Krzysiek
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Tak awaryjnego samochodu jeszcze nie miałem. Wymieniłem już 2x swiece, 1x przewody, 1x cewke, 2x pompę paliwa, cały układ wydechowy. W czasie jazdy złamał się wachacz ( mechanik stwierdził ze to sie w cc zdarza) w winiku czego straciłem przednie opony i felgi. Samochod kupiłem za 2000 w ciagu 3 lat dałem min. kolejne 2000. Co roku ustawiam gaźnik to samochod nie moze odpalic, przy hamowaniu obroty ida do góry i faluja.
Dziennik kosztów dla Fiat Cinquecento 0.7 30KM 22kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,00 zł
6,9
l/100km
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~d4mi4n
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Z poważniejszych usterek które unieruchomiły samochód to szczotki alternatora które wymieniłem za 12zł ( zastosowałem jakieś od alfy romeo ). Drugą usterką był obluzowany przewód zasilający rozrusznik ( przez co raz palił raz nie ). Wymieniono sprzęgło przy przebiegu 105kkm, wcześniej też wymieniane na jakiś tani zamiennik. Nie dam sobie uciąć ręki, że nie cofany licznik.
Fiat Cinquecento