Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW 2007-2012 (26) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Azot
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Układ jest precyzyjny i wydaje się, że trudno wyprowadzić samochód z równowagi. Raz wpadłem w poślizg w zimę, ale bardzo ładnie dał wyprowadzić się na prostą, więc duży plus. Pewnie trzyma się w zakrętach, a fotele kubełkowe trzymają tak, jak powinny (wersja Sport). Dodatkowo opcja "City" (obracamy kierownicą jednym palcem) bardzo przydatna na ciasnych parkingach. Moim zdaniem powinien mieć trochę większe tarcze hamulcowe, bo...
3,0
~bravo11
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Wersja Sport, którą posiadam, ma nieco usztywnione zawieszenie o niższym prześwicie oraz jest wyposażona w dość szerokie, niskoprofilowe opony 225/45 R17. Uważam, że konstruktorzy znaleźli odpowiedni kompromis między komfortem a sztywnością zawieszenia. Bravo zachowuje się przewidywalnie, jednak dość niekorzystny rozkład mas oraz zastosowanie belki skrętnej z tyłu, każe mu ustępować pod tym względem dojrzalszym konstrukcjom z wielowahaczowym...
5,0
~shimec @ vp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
może to zasługa opon, fabryka daje naprawę niezłe gumy. Bridgestone potenza która kosztuje ok 650 za szt :) może obniżonego zawieszenia (mam wersję sport która wcale nie jest taka bardzo sportowa) auto potrafi naprawdę wiele. Nie lubi dużych nierwóności na których przy większej szybkości traci na pewności ale to tylko wrażenie bo prowadzi się stabilnie i łatwo zmienia kierunek.
5,0
~Włoch
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Nadąża za osiągami, ale bez nadmiaru. Bardzo stabilnie w trasie, przy dowolnej prędkości. W pozostałych sytuacjach przyczepności również nie brakuje ale warto pamiętać, że (i) nie ma szpery, (ii) nad przednią osią wisi ciężki diesel, a (iii) z tylu mamy belkę skrętną (w odróżnieniu od wielowahacza z bliźniaczej gulietty). Sprężyście, nie za twardo.
5,0
~xaver
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Posiadam wersję Sport (nie mylić z pakietem stylistycznym Sport, który można dokupić do wersji Dynamic). Zawieszenie z kołami 225/45/17 jest twardsze niż w innych wersjach. Jest pewniejsze i bezpieczniejsze ale trzeba uważać na dziury, studzienki, krawężniki itp. Zawieszenie jest ciche, sprężyste i pozwala bardzo pewnie prowadzić Bravo po zakrętach.
3,0
~JaroW
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Najsłabszy element. Nie ze względu na malą precyzję, tylko na szybsze zużywanie się na naszych drogach. Coś mis tuka w zawieszeniu, chociaż nie czuję niczego w prowadzeniu. Coś się zużyło, ale to może wina kół 18\" o szer. 225. Poza tym nic dodać, nic ująć. Wspomaganie CITY super przydatne.
4,0
~bjozefowicz
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Jest tak zestrojony, że podróżuje się komfortowo, a jednocześnie można sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa w zakrętach, choć mimo wersji Sport, nie można mówić o sporcie. Dzięki nieco twardszemu charakterowi pewnie trzyma się drogi i nie sprawia wrażenia pływania łodzią.
4,0
~Krzysztof
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Moje auto ma obniżone fabrycznie zawieszenie, porównując do konkurencji z klasy, jeździ minimalnie lepiej niż przeciętnie, ale np. do Alfy Romeo 147, czy BMW1 tylko przeciętnie. Układ kierowniczy dość precyzyjny, ale nieco sztuczna jest jego praca.
4,0
~Adam
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Posiadam wersje SPORT, zawieszenie sztywne, ale innego nie ma się co spodziewać... Do tego 18-calowe felgi no i czuć wszelkie nierówności. Jednak to model o aspiracjach sportowych więc nie narzekam.
4,0
~pmisiek_91
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
trochę lepiej mógłby się zachowywać w szybkich zakrętach. Mam wersję sport, więc sztywniejsze zawieszenie nie za bardzo lubi nierówne drogi. Za to na równych drogach poezja
Fiat Bravo II Hatchback 5d