Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW 2007-2012 (28) - Silnik

Na liście zabraknie 4 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Włoch
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
2.0, 165KM, 350Nm, 8,2s. 0-100km/h. Poprawiona wersja bliskiego ideałowi 1.9: tym razem bez problemu klap wirowych. Bardzo wytrzymały osprzęt (sprawdzony przez szerokie grono chipujących: zbliżenie się do 200KM i 400Nm bez zmian mechanicznych to nie problem). Bezobsługowy (w teorii i praktyce) DPF. Dotąd żadnych problemów. Warto jedynie pamiętać o profilaktycznej (interwał kilku lat) wymianie uszczelki smoka oleju (sparciała potrafi zasysać...
4,0
~bravo11
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Silnik można uznać za trwały - w tym momencie auto ma już prawie 240 tys. km przebiegu, a jednostka napędowa dalej ma wigor, nie kopci i nie bierze oleju. 2-litrowy diesel najlepiej sprawdza się na trasie - jest zapas mocy do sprawnego wyprzedzania, a utrzymywanie wysokich prędkości przelotowych nie jest męczące dla silnika. Za to w mieście Bravo z tym silnikiem nie jest za bystre - turbina jest duża i wydajna, ale potrzebuje chwili, żeby się...
5,0
~bjozefowicz
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Silnik jest świetny. Oczywiście jak na diesla. Nie jestem miłośnikiem tego rodzaju napędu, ale z wielu powodów taką decyzję pojąłem świadomie i nie żałuję. Ma dużo mocy, a jeszcze więcej momentu, co w trasie przydaje się bardzo. A jakby komuś n\\było mało to niewielkim kosztem morze to zwiększyć do 200KM i 450Nm, co spowoduje, ze po prosu staje się demonem na drodze, choć trzeba się wtedy nauczyć powściągliwości. Poza tym pracuje równo i...
5,0
~xaver
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Silnik jest rewelacyjny. Bardzo mocny, bez turbodziury - ciągnie równomiernie od najniższych obrotów. Pracuje bez odczuwalnych wewnątrz wibracji, z bardzo dobrą kulturą pracy. Bez wysiłku, jakby od niechcenia rozpędza auto do 200 km/h i więcej. Zdaniem wielu osób, to najlepszy diesel w klasie 2.0, na równi z dieslem BMW i Hondy 2.2 Świetny silnik. Skrzynia jest 6 biegowa, działa dokładnie, z oporem, ma krótkie drogi prowadzenia drążka....
5,0
~shimec @ vp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Same +. Silnik jest dużo lepszy od wczesnych wersji JTD pod względem kultury pracy. Nie klekocze. świetnie wchodzi na obroty. Trochę przeszkadza mi wolna reakcja na pedał gazu. Czuć lekkie opóźnienie reakcji, ale auto ma takiego kopa że z biegiem czasu już tego nie zauważam. jest dynamiczny od 0-200 czyli do V biegu który kończy się równo na 200. Potem VI ciągnie jeszcze do 220 i do 240 powoli ale w końcu dociągnie (licznikowe) wg gps 225.
5,0
~pmisiek_91
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Świetny silnik - dynamiczny i elastyczny. Jednak nie dajcie się zwieść - trzeba go jednak trochę potrzymać na obrotach, a nie zmiana biegu przy 2000 obrotów i wciskanie gazu - wtedy jest zmuła. Na plus spalanie, choć nie takie jak w katalogu, ale średnie spalanie na poziomie 7 litrów jest jak najbardziej do zrealizowania przy założeniu 15% miasta, 65% autostrada z prędkością ponad 160 km, 20% trasa z prędkością 80-120 km.
5,0
~Stef
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Duża moc, rozsądne spalanie i jak na razie zero problemów z usterkami. Jedyne do czego musiałem się przyzwyczaić, to pewna "dziura" w mocy przy niskich obrotach - zanim załączy się turbosprężarka. Trzeba pamiętać, że przy dynamicznym przyspieszaniu obroty muszą być "trzymane" około 2 tys. Mój poprzedni diesel był dużo słabszy, ale nie było tego problemu - przyspieszał równo praktycznie "od zera"
4,0
~Azot
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Daje sporo frajdy, ale dopiero od trzeciego biegu. Trochę za głośno klekocze. Czasem jak nie jest rozgrzany to można zauważyć lekko nierówną pracę (ale może to tylko mój egzemplarz). Dodatkowo przy wypalaniu się filtra DPF silnik potrafi "podskakiwać" na postoju i obroty falują - podczas jazdy jest to niewyczuwalne (tylko na postoju przy zapalonym silniku).
5,0
~pooley
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Silnik i przyspieszenie rewelacja! Jest ekonomiczny, a jednoczesnie potrafi dac duzo przyjemnosci z jazdy. Ucieranie nosa innym tez czasami poprawia samopoczucie ;) Sporadycznie zdazaja sie jakies krociutkie przerwy w dostawie mocy na kola... byc moze to jakas wina elektroniki, ale malo kto w ogole to zauwaza :) Ale i tak oceniam silnik na 5+
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
52,00 zł
5,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Miszka
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Cóż tu mówić - Meravigliosa Creatura ! Samochód rewelacyjny! Gorąco polecam. Jeśli chodzi o estetykę - nie ma konkurencji w segmencie - jak na wstępie... Meravigliosa Creatura. Co do dynamiki to najlepiej zapytać tych klegów z Insigni, i30, Superba i Lexusa IS którzy ostatnio chcieli sobie ze mną urządzić zawody :) To jest krótko mówiąc dynamit.
Fiat Bravo II Hatchback 5d