Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW 2007-2012 (19) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Azot
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Wymiana chłodnicy wody i chłodnicy klimatyzacji - podobno ten typ w obu przypadkach tak ma, co na szczęście już za mną. ;) Pozostałe wymiany to rzeczy eksploatacyjne jak oleje, klocki i tarcze, w zawieszeniu wymieniałem tylko tuleje, teraz przyszedł czas na sworznie wahaczy (od nowości oryginalne!).
4,0
~bjozefowicz
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Zdarzyła się jedna, choć trudno ustalić jej przyczynę. Najprawdopodobniej była to wada fabryczna i to nie Fiata a Garetta. Zaczęła gwizdać turbina. Choć to poważna usterka nie spowodowała unieruchomienia samochodu, a serwis błyskawicznie podjął decyzje o wymianie turbiny na nową w ramach gwarancji.
5,0
~Włoch
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Muszę przyznać, że pierwszy właściciel zdążył zmierzyć się z problemami wieku młodzieńczego (cośtam automatycznej klimatyzacji i chłodnica). Za mojej kadencji ZERO problemów.
4,0
~bravo11
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Jedyna usterka, którą musiałem usunąć na cito to zawieszający się zawór EGR - auto gasło, ale dojechało do serwisu o własnych siłach.
5,0
~JaroW.
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Mam dobre doświadczenia z fiatem, jak tylko serwisuje się na czas i na dobrych materiałach. Można wysilić. Fiacik dobrze to znosi.
4,0
~Craon
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Awaria koła paska wieloklinowego. Po przebiegu około 120000 km.
5,0
~Stef
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Na razie pojęcie "poważne usterki" jest mi obce. I niech tak pozostanie...
5,0
~xaver
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Nic się nie dzieje i mam nadzieję, że nie będzie. Zresztą jest 3 letnia gwarancja.
1,0
~italmot@wp.eu
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
zgrzyty podczas skrętów,przy dodaniu gazu czasami coś szarpie w silniku
3,0
~Zamrożony z odmrożeniami
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Alternator padł po 3500 km! Sprzęgło chodzi bardzo ciężko, działa bardzo topornie!
Fiat Bravo II Hatchback 5d