Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012 (80) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 44 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Tomek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
To moim zdaniem najsłabsza strona samochodu. ZA GŁOŚNO!!! Silnik o pojemności 1368 cm sześciennych nie może tak hałasować! Nie jest to wada mojego egzemplarza bo jeździłem kilkoma BRAVO z tym silnikiem chcąc się przekonać czy mogę to reklamować. To niestety norma :-( Nie jest tak źle jak np w samochodach SUZUKI (gdzie w mojej ocenie zestawie powinni dodawać stopery do uszu) ale nie jest dobrze. Nie jestem pewny czy to układ wydechowy jest tak...
5,0
~res
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
no byc moze wyraze mocno kontrowersyjna opinie ale z wyciszenia jestem wiecej niz zadowolony. nie chodzi mi o pierdoly jak dzwiek silnika czy pracy zawieszenia - akurat lubie slyszec silnik i w ogole silnik ma brzmiec solidnie a przy tym nie meczyc i to sie w t-jet udalo. zawieszenie jest dosc twarde i slychac na nierownosciach, no ale dla mnie to nie jest jakis problem. przechodzac do sedna - jestem naprawde pod wrazeniem tego jak cicho...
4,0
~Czak Ptak
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Wyciszenia ten samochód ma bardzo dużo, wygłuszona maska, ściana grodziowa, bagażnik, a nawet nadkola, mimo wszystko czasami trochę za bardzo słychać silnik, szczególnie przy prędkościach autostradowych. Czasami na plus, bo silnik przeciągnięty trochę powyzej 4500 obrotów ładnie mruczy, to mam wrażenie jakbym jeździł Dieslem.
5,0
~Tom
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Bez zarzutów, w ruchu miejskim, silnik przyjemnie mruczy przy przyspieszaniu, przy jeździe ze stałą niską prędkością prawie nic nie słychać. Na autostradzie nawet przy prędkościach 160 w środku słychać tylko szum powietrza i lekki pomruk silnika. Można spokojnie jechać rozmawiać lub słuchać radia. Jest na prawdę dobrze.
5,0
~nuovabravo.blox.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Przyjemnie cicho, na trasie czuć różnicę sporą miedzy lanosem lub peugeotem 107. Dla mnie komfortowo i po przejechaniu iluś km nie jesteśmy wymordowani rykiem silnika. Powietrze zaczyna świstać bardziej przy 100 i więcej ale nadal nie jest uciążliwe. Zawieszenia też nie słychać na małych nierównościach.
4,0
~cart
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
spodziewałem się że będzie głośniej ale wyciszenie jest conajmniej dobre, zresztą wszędzie pod tapicerką gdzie wsadzę rękę jest gruba wrastwa filcu, silnik na wysokich obrotach ma fajne rasowe brzmienie (nieco z takim chrapliwym warkotem ale w pozytywnym sensie)
5,0
~www.tom.pl@neostrada.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
BRAT MIAŁ OKAZJE DOSTAWAĆ SIE DO RADIA W SPOSÓB BARDZO AWARYJNY [OCZYWIŚCIE PRZEZ NIEPROFESJONALIZM MECHANIKÓW FIATA]ROZEBRAŁ TUNEL PLASTIKI OD BOKU RADIA WIDZIAŁ WYGŁUSZENIA MÓWIŁ ŻE JEST TO DOŚĆ FAJNIE ZROBIONE.FOTELE JEDYNIE DENERWUJĄ NA NIERÓWNOŚCIACH STUKAJĄ.
4,0
~Klodex
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Wyciszenie jak na tą klasę pojazdu jest całkiem w porządku. Przy wyższych prędkościach nie stanowi problemu komunikacja między pasażerami bądź też słuchanie radia, wszystko odbywa się w komfortowych warunkach. Samochód przyzwoicie tłumi dźwięki otoczenia.
4,0
~stigzak
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
T-jet nie jest tak cichy jak jego odmiana bez turbiny. Brzmi jednak dobrze i podczas mocnego przyspieszani słychać przyjemny, lekki gwizd turbiny. Powyżej 120km/h słychać już więcej szum powietrza, ale mi nigdy takie dźwięki nie przeszkadzały.
4,0
~MirekJ
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
wyciszenie ok, przy 140 można śmiało prowadzić rozmowę bez konieczności podnoszenia głosu, jeździłem już autami które były nieco lepiej wyciszone ale tez i takimi w których przy 130 było już naprawdę bardzo głośno
Fiat Bravo II Hatchback 5d