Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012 (93) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 31 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Klodex
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Układ jezdny pozwala nam na pokonywanie ciaśniejszych zakrętów przy delikatnie większej prędkości. Zawieszenie jest komfortowe jak na auta kompaktowe dzięki czemu dłuższa podróż nie dostarcza niemiłych wrażeń. W połączeniu z 17 calowymi kołami samochód staje się dużo twardszy niż na kołach o mniejszej średnicy jednakże jest to nieuniknione w połączeniu z oponami o niskim profilu co pozwala nam pewniej czuć pojazd. Wspomaganie kierownicy działa...
4,0
~MirekJ
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
komfort jazdy niewiele ustępuje Renault (dlatego nie dałem 5),dlatego zdecydowałem się na ten zakup, dobrze wybiera nierówności, dobrze trzyma się drogi. Jeździłem testowo Hyundaiem i30 i tam była tragedia każda nierówność była odczuwalna i słyszalna w aucie, tutaj nic takiego nie ma no chyba ze się wjedzie w jakąś naprawdę spora dziurę:) jak chodzi o trwałość to jak do tej pory nic się nie dzieje,jako że jeżdżę na ryby to małym minusikiem dla...
4,0
~stigzak
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Naprawdę jest dobrze. Prosta konstrukcja, lekki przód (mały silnik), ale w normalnym użytkowaniu co jeszcze potrzeba? Układ kierowniczy jest poprawny. Auto pod względem wyczucia drogi zdecydowanie lepiej jedzie na fabrycznych 17\". Tak jak już wcześniej pisałem - na tor to auto nie jest i nawet nie udaje, ale do codziennego przemieszczania jest dobrze. Zwłaszcza przy naprawie. Jednak jest coś co trochę drażni. Przy niskich temp. trzeszczą...
5,0
~Arek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Prowadzi się b. dobrze. Układ kierowniczy b. precyzyjny. Funkcja CITY daje możliwość parkowania w ciasnym miejscu operując jednym palcem - nie używam często bo wspomaganie podstawowe w większości wystarcza, na razie raczej dla zabawy. W pakiecie SPORT dają opony 17", 225x45 i po równej drodze sprawdza się to doskonale ale na koleinach trzeba uważać, bo mocno ściąga. Ale to już nie wina auta.
5,0
~Czak Ptak
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Totalna prościzna, z przody kolumny, z tyłu belka i dwie sprężyny. Fiat jeździ poprawnie, dobrze trzyma się drogi, dobrze wybiera nierówności. W razie usterki z tyłu wszystko można zrobić samemu, wymiana sprężyn czy amortyzatorów to prościzna. Z przodu z kolei najczęściej padają sworznie, ale koszt ich to 30 zł, więc śmiech na sali, auto jest liderem w swoim segmencie.
3,0
~bajka
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Twarde, trzeszczące zawieszenie, słabo wygłuszone nadwozie. Nadwozie całe przy nierównościach strasznie terkoce i hałasuje. Serwis szuka wszelkich wykrętów aby nic w tym zakresie nie robić. Przedni zderzak razem z przyległym przodem opada-szczelina ok.8mm -\"to wina użytkownika\". Niestety obie tarcze hamulcowe-tył popękane.Może po konsultacjach będą wymienione.
4,0
~bravooo
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Samochód jedzie tam gdzie chce kierowca. Wspomaganie bardzo fajne-wystarczające. Funkcji "city" nie używam. Nie jest mi potrzebna. Dla kobiety będzie extra. Zawieszenie sprężyste. Dobrze wybiera nierówności. Mam 225/45/R17, na polskich drogach (koleiny) trzeba trzymać kierownicę. Na zimówkach 195/65/R15 autko jedzie spokojniej. Bardzo dobre hamulce-tarcze na obu osiach.
5,0
~nuovabravo.blox.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Nie mam nic do zarzucenia. Zawieszenie chodzi całkiem przyjemnie, układ kierowniczy też jest ok, dwa tryby wspomagania. Trzeba tylko pamiętać, że auto nie nadaje się na szutry i polne drogi, jest po prostu za nisko zawieszony i jazda tego typu drogami to męczarnia i ciągłe wypatrywanie większych dołków i kolein z próbami powolnego ich przejechania.
4,0
~zadowolony uzytkownik:)
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Jest dobrze. Jezdzilem Fordem Focusem i w zakrety wchodzil lepiej. Ten wchodzi dobrze, ale ciut gorzej. Aczkolwiek, czesto zdarza sie,ze wjezdzam w zakret 80km/h a ktos z tylu zwalnia jadac nowym Passatem czy Toyota. Dobra jest funkcja city, zwlaszcza dla Pan, ktore nie musza sie nameczyc przy kreceniu kierownica na postoju.
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
8,3
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~normalny użytkownik
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Wszystko jest ok świetnie tłumi wyboje dziury we wnętrzu jest cichutko aż chce się jeździć po polskich drogach:)! Jedynie bardzo duże poprzeczne wyboje gzie auto mocno nurkuje a potem wychodzi mocno do góry sprawiają iż słychać zawieszenie ( odbojniki na amortyzatorach - po ściągnięciu jest ok :) )
Fiat Bravo II Hatchback 5d