Szukaj

Lista ocen Fiat 126p "Maluch" Hatchback 3d 0.65 24KM 18kW 1977-2001 (203) - Ergonomia

Na liście zabraknie 315 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Marek
Fiat 126p "Maluch"
Hatchback 3d 0.65 24KM 18kW
Trudno o bardziej ciasny samochód. Podczas projektowania nie uwzględniano żadnych zaleceń ergonomii, zatem nie ma się czego spodziewać po tym samochodzie. Jak ktoś chce się czuć komfortowo to lepiej niech kupi sobie cinquecento - to pojazd ergonomiczny w przeciwieństwie do malucha. W maluchu w miarę wygodnie można siedzieć tylko z przodu. Tylne kanapa przypomina rozmiarami samochody sportowe 2+2
4,0
~BOB
Fiat 126p "Maluch"
Hatchback 3d 0.65 24KM 18kW
Tutaj też świetnie. Wszystkie ważne przełączniki umieszczone w obudowie zegarów, pod ręką. Ich obsługa jest intuicyjna, bardzo szybko można sie przyzwyczaić. Problemem mogą być tylko dźwignie do przelączania nawiewu (na szybę bądź nogi i zamykanie nawiewu) gdyż to już trzeba ogarnąć metodą prób i błędów. Ale ogólnie naprawde świenie. daję +4.
4,0
~Skodziarz
Fiat 126p "Maluch"
Hatchback 3d 0.65 24KM 18kW
Taka a nie inna ocena za to że to auto jest proste jak budowa cepa,wszystkie przełączniki pod ręką (szkoda że w nocy nie widać,który do czego - to dla początkujących bo bardziej doświadczeni wiedzą),miejsca jak dla jednej czy dwóch osób,wystarczająco.Bardzo fajne,są trójkątne szybki w drzwiach,niestety zabierają trochę widoczności w lusterkach.
4,0
~Sebastian Walczak seba19880124@op.pl
Fiat 126p "Maluch"
Hatchback 3d 0.65 24KM 18kW
Rozmieszczenie ubogiej liczby przełączników przy liczniku jest doskonałym i czytelnym rozwiązaniem regulacja ciepłego i zimnego nawiewu wymaga już trochę wysiłku pamięci i "czucia" tak jak obsługa radia. Rekrutom zdarza się też pomylić nawiew z silnika z ręcznym ssaniem - kwestia przyzwyczajenia.
4,0
~Sebastian Walczak seba19880124@op.pl
Fiat 126p "Maluch"
Hatchback 3d 0.65 24KM 18kW
Rozmieszczenie ubogiej liczby przełączników przy liczniku jest doskonałym i czytelnym rozwiązaniem regulacja ciepłego i zimnego nawiewu wymaga już trochę wysiłku pamięci i \"czucia\" tak jak obsługa radia. Rekrutom zdarza się też pomylić nawiew z silnika z ręcznym ssaniem - kwestia przyzwyczajenia.
3,0
~piekarnik1481@gmail.com
Fiat 126p "Maluch"
Hatchback 3d 0.65 24KM 18kW
Bądźmy szczerzy, trzeba się przyzwyczaić, po przesiadce z dużego fiata do malucha wydawało mi się jakby mnie ktoś zamknął w puszce. Mam 180 cm wzrostu i bez problemu się do niego mieszczę. Klawiszy nie wiele, wszystkie opisane. Trochę dziwnie rozwiązana regulacja nawiewu.
4,0
~Sz
Fiat 126p "Maluch"
Hatchback 3d 0.65 24KM 18kW
Nie mam zastrzezen. Z dobrymi fotelami lotniczymi mozna czuc sie naprawde dobrze. Jedynym dokuczliwym dla mnie mankamentem byla dluga dzwignia zmiany biegow, ktora przeszkadzala jedynie podczas noclegow. Nie mam jednak zalu do konstruktorow, bo w koncu "maluszek" to nie sypialnia :)
3,0
~marcinek
Fiat 126p "Maluch"
Hatchback 3d 0.65 24KM 18kW
Tutaj niestety wychodzą wady niedużych rozmiarów, no i generalnie poziomu rozwoju ergonomii w latach 70tych. Jedyne co można zrobić to wymienić fotele na lotnicze INTER-GROCLIN. Chociaż w wersji EL od 1994 roku przyzwoite byly fotele z zagłowkami...
3,0
~giernal
Fiat 126p "Maluch"
Hatchback 3d 0.65 24KM 18kW
Ergonomia w 126p stoi na przyzwoitym poziomie, ale wyłącznie z jednego powodu. Nie posiada on praktycznie żadnego wyposażenia, więc praktyczne rozmieszczenie tych kilku przycisków i przełączników nie było trudne.
Dziennik kosztów dla Fiat 126p "Maluch" Hatchback 3d 0.65 24KM 18kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
6,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~rafał
Fiat 126p "Maluch"
Hatchback 3d 0.65 24KM 18kW
primo: KAŻDY przełącznik uruchamiam nie odrywając ręki od kierownicy (sprubujcie np. w Cinquecento włączyć światła) secundo: pedał gazu jest niziutko i dlatego nie boli noga w pięcie tercio: stare kubełkowe fotele są rewelacyjne
Fiat 126p "Maluch" Hatchback 3d